Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje det er bare meg, men personlig likte jeg ikke karakteren til Kristen Bell. For min del, kan hun forsvinne fra serien så fort som mulig.

 

Det var ikke bare deg nei. Hadde lyst å vri om halsen på det falske kvinnemennesket etter hun drepte iren.. Han var kul, og fortjente ikke den skjebnen. Jævla bitch!

Lenke til kommentar
De har nok mye større skuespillerutgifter i år ja.

 

Forige episode var helt grei spør du meg. Er enig med andre i at de nå begynner å dra det hele litt langt, får håpe de ikke fortsetter denne trenden.

 

Har sett flere som skriver dette. Hva er det egentlig dere mener??! Vil dere at serien skal slutte? Ingen som tvinger dere til å se!

"De drar det hele litt langt"... Vil du at de skal slutte å introdusere nye karakterer og plottlinjer? Så utrolig provoserende med sånne kommentarer. Sier du noe sånt, så må du utdype mer!

 

PS. Dette er ikke rettet til deg spesielt, men til alle som har kommet med lignende kommentarer i tråden.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Nå må du roe deg ned to hakk da Jakoozie.

For det første tror jeg du har misforstått, jeg tror det var den dalende kvaliteten på spesialeffektene det var snakk om.

Dessuten har du to meget sinte tråder på rad, gå og ta deg en bolle og kom tilbake litt mer voksen.

 

Hah :p

Det var nok ikke snakk om spesialeffektene. Og jeg overreagerte kanskje bittelitt. Men det er allikevel veldig provoserende med sånne innlegg, uten uttdypning.

 

Ang. Kristen Bell karakteren, jeg ble bare veldig sur (lei meg..?) når han iren ble drept på den måten. Jeg likte ham godt, og hadde håpet at han skulle være med videre i serien. Så enkelt. Og så taklet jeg ikke den falske, sukkersøte oppførselen hennes. Gleder meg til hun forsvinner.

Om du synes jeg var barnslig så er det din mening, men det har vel lite med topic å gjøre...

 

Synes faktisk Heroes har tatt seg opp veldig igjen. Synes aldri det har vært langtrukket eller uinteresant, men det var litt lite nytt som skjedde i de første 2-3 episodene. Men det blir bedre og bedre for hver uke, på samme måte som sesong 1.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Spoiler, stor en for 4måneder etter episoden.

 

Men FYFAEN

 

 

Episode 2.08: Four Months Ago

Airdate: November 12, 2007

 

* new 10/30 - In episode 8, which flashes back four months, just wait till you see how sadistic our darling Kristen Bell can be as she gleefully zaps and zings Peter. Oh, and FYI, their lips might kinda sorta meet. [...] You know that creeptastic burned dude Mr. Petrelli keeps seeing in the mirror? Sources confirm to me that's most definitely Nathan just a few months back, and the reason he looks so good is that [...] there's a cool new "cure" of sorts that could do a whole lotta people some good-including Nathan and, I don't know, perhaps Isaac and D.L. and Simone and Daddy Suresh, to name a few. Source: Kristin on E!Online

* new 10/29 - When the clock turns back four months for all of the Heroes, Nathan pays a terrible cost for his heroic actions. While Peter survives his detonation over New York City, the Company "bags" him as a threat to the world, eventually leading to violent confrontation with Elle and the Haitian. D.L. makes the ultimate sacrifice for Niki and Micah. Maya horrifically manifests her dark powers for the first time, driving her and Alejandro to America for help. A mysterious, yet familiar face is introduced. David Anders, Jack Coleman, Dana Davis, Greg Grunberg, James Kyson Lee, Zachary Quinto, Sendhil Ramamurthy also star. Carlon Jeffery, Nichelle Nichols and Stephen Tobolowsky guest star. Source: NBC

* 10/21 - Addressing the matter of Matt Parkman's apparent life upheaval since the Season 1 finale, [Tim] Kring says, "There is clearly a mystery now - but there won't be in the next couple of episodes - as to what happened in the four months that passed. Clearly he went from a man whose wife was pregnant and who was living in L.A. to a man who's living in New York and no longer with his wife. Something happened in that intervening time - and we will find out about it." Source: TV Guide Online

* 09/05 - [James Kyson] Lee expects Ando and Hiro to reunite and begin a new adventure in season two's eighth episode, which has yet to be filmed. [...] In episode eight, fans will find out what happened "Four Months Ago." [...] "For the returning fans, episode eight fills in the gaps," said [co-executive producer and writer] Loeb. "Hopefully, by that time, everyone will be into this mystery. When we get to the middle of November, everyone will be completely filled in and we'll move forward." Source: Yahoo!

* 09/03 - While appearing on MuchOnDemand, Dania Ramirez said that the eighth episode of the season will be a flashback episode focusing on what happened during the four months between How to Stop an Exploding Man and Four Months Later. Source: spoilerfix

 

 

høres ut som en veldig spenned episode. gleder meg ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått "catchet opp" jeg også..

 

Lest bare den siste siden her nå, før jeg skal bla meg tilbake til den siste posten min.. blir vel en del sider..

 

Anyway; Jeg må også si at jeg har blitt litt skuffet over sesong 2, i forhold til sesong 1.. men, tror det i utgangspunktet skyldes EN ting; Og det er denne dusten som Claire henger sammen med.. har likte jeg absolutt ingenting med.. først, så var han altfor innpåsliten, så har han "adjusted TOO well" til sine 'krefter', synes jeg.. så kom den derre cheesey greia med den romantiske flyturen og Hollywood -skiltet.. ikke særlig fan av "Claire's verden" for øyeblikket ..i tillegg kommer den dumme x-cheerleaderen! :(

 

 

Men, mye synes jeg er kult også! Digget spesielt godt når Matt og Nathan ble "fanget" hos faren! :thumbup:

 

 

Men, jeg gir absolutt ikke opp serien.. men krysser fingrene for at den unggutten blir skutt ASAP..

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg tror at årsaken til at folks følelser om den andre sesongen er at man bare husker slutten av den første.

 

Den første sesongen òg var treig i starten, men tok seg opp kraftig mot slutten, hvor mange husker f. eks hele historien til hu dama som Peter og han tegne-fyren datet?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Jeg tror at årsaken til at folks følelser om den andre sesongen er at man bare husker slutten av den første.

 

Den første sesongen òg var treig i starten, men tok seg opp kraftig mot slutten, hvor mange husker f. eks hele historien til hu dama som Peter og han tegne-fyren datet?

 

Personlig har jeg sett gjennom hele sesong 1 tre ganger, så jeg husker godt alt som skjedde i den.

 

Det kan kanskje virke som at jeg er skuffet over sesong 2, men jeg synes den har vært veldig god. Jeg synes bare at forige episode lanserte veldig mye samtidig, noe som for meg var litt forvirrende, men jeg skal nok se episoden en gang til og da faller nok det meste på plass.

Folk befinner seg over hele verden (NY, Ukraina, California, Mexico, Irland, Canada, oldtidens Japan...) så det er veldig mange separate historier, og jeg gleder meg veldig til alle historiene blir bundet sammen. Slik som det skjedde i sesong 1.

 

Det er dog litt sant det Solaar sier at jeg husker best slutten av første sesong, og føler at sesong 2 ikke har fulgt opp trådene som slutten av sesong 1 ga. Dette tror jeg uansett vi får klarhet i de kommende episodene bla. den "4 months" episoden.

Lenke til kommentar
Jeg tror at årsaken til at folks følelser om den andre sesongen er at man bare husker slutten av den første.

 

Den første sesongen òg var treig i starten, men tok seg opp kraftig mot slutten, hvor mange husker f. eks hele historien til hu dama som Peter og han tegne-fyren datet?

 

Personlig har jeg sett gjennom hele sesong 1 tre ganger, så jeg husker godt alt som skjedde i den.

 

Det kan kanskje virke som at jeg er skuffet over sesong 2, men jeg synes den har vært veldig god. Jeg synes bare at forige episode lanserte veldig mye samtidig, noe som for meg var litt forvirrende, men jeg skal nok se episoden en gang til og da faller nok det meste på plass.

Folk befinner seg over hele verden (NY, Ukraina, California, Mexico, Irland, Canada, oldtidens Japan...) så det er veldig mange separate historier, og jeg gleder meg veldig til alle historiene blir bundet sammen. Slik som det skjedde i sesong 1.

 

Det er dog litt sant det Solaar sier at jeg husker best slutten av første sesong, og føler at sesong 2 ikke har fulgt opp trådene som slutten av sesong 1 ga. Dette tror jeg uansett vi får klarhet i de kommende episodene bla. den "4 months" episoden.

 

Har også sett Heroes s1 mange ganger, værtfall 4. Samme med hver episode av s2 som er kommet, pleier som regel og se de 2 ganger dagen de blir gitt ut og flere ganger etter. Er noe av det du sier jeg er enig i, blir mange historier og følge med på. Noe som kan fort forutsette at historiene blir avangserte og for korte.

Men der hvor dere finner det som en negativ ting så ser jeg positivt på det, at flere historier som bygges opp blir til en enda større eksplosjon når de møtes om dere skjønner hva jeg mener.

Er mange av karrakterene som er med nå jeg bare har lyst til og skippe forbi enkelte ganger, men forteller meg selv at det antagligvis har en stor innvirkning på historien senere.

 

Og det med at spesialeffektene ser ut til og ha blitt dårligere plager ikke meg så veldig, de holder forsatt et veldig høyt nivå til og være en serie. Har også trua til at Kring kommer til og sammenflette historiene, og da kommer det sikkert til og se ut som et mesterverk:D

Alt i alt, syntes egentlig s2 startet minst like bra som sesong1 av heroes, om ikke bedre faktisk.

Har alltid vært en skikkelig fan av Peter, er han jeg liker best. Og han er det blitt veldig lite av til nå, føler liksom at de bygger opp til noe skikkelig med Peter.

Lenke til kommentar

Klart historiene blir flettet sammen...

Og jeg må bare tenke litt høyt; Hvis amerikanerne klarer å følge med i antallet historier, så må jaggu vi klare det også.

 

Jeg mener, vi snakker om det folkeslaget som alltid må ha en sånn "Coming up, after the break" på to minutter før reklamepausen, og en to minutters "This happened" etter fire minutter reklame...

Lenke til kommentar
Og jeg må bare tenke litt høyt; Hvis amerikanerne klarer å følge med i antallet historier, så må jaggu vi klare det også.

 

Jeg mener, vi snakker om det folkeslaget som alltid må ha en sånn "Coming up, after the break" på to minutter før reklamepausen, og en to minutters "This happened" etter fire minutter reklame...

'Hehehehehehheehe'. Not funny.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...