mushi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hm. Lurer på hvem Adam er. Håper de klarer å finne ut hvordan de skal komme seg til "nåtiden" igjen Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hm. Lurer på hvem Adam er. Håper de klarer å finne ut hvordan de skal komme seg til "nåtiden" igjen Lurer også på hvem han er, virker som om han og Peter hadde jobba sammen? Tror ikke HRG gjorde noe tankeløst, men han var ganske kald ja Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Adam ja, lurer veldig på hvem det kan være. Kan ikke være han som angriper de folkene i company? Fordi så vi ikke det døds symbolet over døra til stedet hvor Adam la igjen lappen til Peter? Det symbolet har dukket opp over alt, på hånda til Peter når han fikk tatto og på bildene som kort tid etter fører til en død person ;P Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 med tanke på adam; hva heter faren til matt? Jeg bare tenkte på om peter og hun irish chick bare er i en sånn tankeverden som matt og nathan var? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tviler på det, han teleportet nok til framtiden. Litt skummelt i ny med ingen folk i gatene og alle de posterne med evakuerings planer. Lurer på hva de evakuerer mot, om det kan være viruset kanskje. Virker mest logisk, eller om ikke company har lagd en anna verson av viruset som sprer seg uten hun Maya dama ;P Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Herregud så jalla, er jeg den eneste som synes dem drar det for langt nå? begynner å ligne på lost det her. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 den mappen som Mohinder la merke til hos Bob, på den mappen står det Adam Monroe. Sikkert samme Adam Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Herregud så jalla, er jeg den eneste som synes dem drar det for langt nå? begynner å ligne på lost det her.De to eneste programmene jeg ser på TV er LOST og Heroes Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det bare jeg som begynner å lure på om HBG har en superevne han også? Og isåfall hva er den? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Trur ikke HRG har noen superpower, hva får deg til og tro det ? Han virker bare smart og en god dektektiv, men eneste som jeg stussa veldig over var utrykket til HRG når han læreren hans sa at han kunne komme tilbake til Company og leve livet med familen sin i sikkerhet. Kanskje han forsatt trur litt på ideen bak the company. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 God episode. Begynner å danne seg linjer nå! Gleder meg til forsettelsen Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kraftig pistol HRG hadde... Og Ukraina bakgrunnen så bedre ut denne gangen. New York derimot... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 New York derimot... Hehe ja, New York var ille. Nok til at jeg reagerte på det, og da...er det ille. Forøvrig en bra episode, føler hvertfall at det begynner å dannes et bilde av hvor sesongen har tenkt seg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hadde vært fint om noen kunne legge ut et screenshot/bilde av hva det sto på advarselen Peter fant i New York. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Var en del elementer i episoden jeg ikke likte. Claire f.eks. Og dama og sønnen til Ukraina-fyren. Virker liksom så meningsløst. Og hvorfor Ukraina? Synes de drar dette veldig langt nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Advarselen Peter fant i New York: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Syns ikke denne episoden var så bra jeg heller. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Trur ikke HRG har noen superpower, hva får deg til og tro det ?Han virker bare smart og en god dektektiv, men eneste som jeg stussa veldig over var utrykket til HRG når han læreren hans sa at han kunne komme tilbake til Company og leve livet med familen sin i sikkerhet. Kanskje han forsatt trur litt på ideen bak the company. Jeg tror HRG stusset litt fordi han selvsagt lengter etter et vanlig liv med familien. Tipper det var derfor han ble litt i tvil, ikke fordi han begynte å sympatisere med the Company. Etter det han har gjort vil en retur nesten garantert være umulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) hva er det som skjer med spesial FX i denne seongen?, dårligere enn Sesong 1. det må gjøres men vanilje, det er jo ikke penger det går på her, det har de nok av, sesong 1 var jo utrolig pop... syns denne bluescreen greie er litt mystsik.. på Heroes: Unmasked fra sesong 1, skryter de heletiden over hvor bra spesial effektene er, men hvorfor dårligere i S2, det burde være likt eller bedre, hvis det ikke er gjort med vilje. Endret 31. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Husk at skuespillerne krever MYE mer lønn hvis en serie er veldig populær. Da forsvinner det en del penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå