Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Første post er oppdatert med promoen MartinF har linket til og sendeskjema for de fire første episodene (inntil videre). Jeg kommer til å holde førstepost oppdatert. :)

9458105[/snapback]

Regner med at dette da blir tråden for de som følger USAs sendeskjema. Du burde informere om dette i tittelen, slik at folk som følger et annet sendeskjema ikke får uventede spoilere.

Lenke til kommentar
Håper for guds skyld at Heroes faktisk slutter en gang, og ikke blir halt det ut til det uendelige, slik som det ble gjort med lost. :thumbdown:

Ble litt skuffet av slutten på sesong 1 (var vell jeg som hadde litt for store forventninger) men eller så er Heroes en av det beste seriene jeg har sett.  :D

Gleder meg til sesong 2 nå. 32 dager igjen  :thumbs:

9352531[/snapback]

Forstår ikke alle dere som disser Lost. Ja, en periode så det ut som Lost skulle bli USAs svar på Hotel Caesar, og ville bli dradd ut i evigheter uten at noe spennende skulle skje, men har der sett noe som helst av sesong 3 så vet dere at dette ikke kommer til å skje.

Lost har for min del gått fra å være dødt, til å bli en favoritt på linje med Prison Break og til og med heroes. Gi serien en sjanse..

Gleder meg også usannsynlig mye til 24. september og resten av sesongen. Bare håper de klarer å holde kvaliteten oppe.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Krøyp ikke SYLAR ned i ett kumlokk? :p

9506178[/snapback]

Hehe, nei det var Sylar :p

9506214[/snapback]

Det var det jeg sa ^^ Hehe.. Jeg er ikke god på navn..

Nei, Nathan vet jeg ikke hva skjedde med.. men han overlevde jo i fremtiden da han drepte en hel gjeng, så han overlevde vel dette også.. :)

Lenke til kommentar
Krøyp ikke SYLAR ned i ett kumlokk? :p

9506178[/snapback]

Hehe, nei det var Sylar :p

9506214[/snapback]

Det var det jeg sa ^^ Hehe.. Jeg er ikke god på navn..

Nei, Nathan vet jeg ikke hva skjedde med.. men han overlevde jo i fremtiden da han drepte en hel gjeng, så han overlevde vel dette også.. :)

9507668[/snapback]

Det var også Sylar, men han hadde drept hu der "shapeshift" dama, så han kunne gjøre seg om til Nathan. Husker du ikke slutten på episoden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...