Muggkaare Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Gleder meg kraftig nå ja! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ser gjennom sesong 1 for å mimre tilbake. Utrolig hva du legger merke til når du ser noe to ganger. Gleder meg til sesong 2! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Første post er oppdatert med promoen MartinF har linket til og sendeskjema for de fire første episodene (inntil videre). Jeg kommer til å holde førstepost oppdatert. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nå er det ikke lenge igjen! Blir godt med ny sesong. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Første post er oppdatert med promoen MartinF har linket til og sendeskjema for de fire første episodene (inntil videre). Jeg kommer til å holde førstepost oppdatert. 9458105[/snapback] Regner med at dette da blir tråden for de som følger USAs sendeskjema. Du burde informere om dette i tittelen, slik at folk som følger et annet sendeskjema ikke får uventede spoilere. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Det er nå fikset. Endret 9. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 9 dager igjen nå til Halo 3 og Heroes S2! Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gleder meg! ikkje lenge igjen no. Kva skjedde meg Sylar rett før sesongslutt? husker ikkje alt, berre at dei fleste var samla då Nathan og Peter flaug opp i himmelen. Overlevde Nathan? kanskje han slapp Peter rett før eksplosjonen og flaug vekk? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Krøyp ikke Nathan ned i ett kumlokk? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Krøyp ikke Nathan ned i ett kumlokk? 9506178[/snapback] Hehe, nei det var Sylar Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har nå sett sesong 1 nok en gang i løpet av noen få dager, serien blir jo bare bedre og bedre. Gleder meg til å finne ut hvordan det gikk med Nathan og Peter jeg også. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Håper for guds skyld at Heroes faktisk slutter en gang, og ikke blir halt det ut til det uendelige, slik som det ble gjort med lost. Ble litt skuffet av slutten på sesong 1 (var vell jeg som hadde litt for store forventninger) men eller så er Heroes en av det beste seriene jeg har sett. Gleder meg til sesong 2 nå. 32 dager igjen 9352531[/snapback] Forstår ikke alle dere som disser Lost. Ja, en periode så det ut som Lost skulle bli USAs svar på Hotel Caesar, og ville bli dradd ut i evigheter uten at noe spennende skulle skje, men har der sett noe som helst av sesong 3 så vet dere at dette ikke kommer til å skje. Lost har for min del gått fra å være dødt, til å bli en favoritt på linje med Prison Break og til og med heroes. Gi serien en sjanse.. Gleder meg også usannsynlig mye til 24. september og resten av sesongen. Bare håper de klarer å holde kvaliteten oppe. Endret 16. september 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Håper den holder samme kvalitet som sesong 1 holdt. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Krøyp ikke SYLAR ned i ett kumlokk? 9506178[/snapback] Hehe, nei det var Sylar 9506214[/snapback] Det var det jeg sa ^^ Hehe.. Jeg er ikke god på navn.. Nei, Nathan vet jeg ikke hva skjedde med.. men han overlevde jo i fremtiden da han drepte en hel gjeng, så han overlevde vel dette også.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gleder meg så innmari nå! Har begynt å se Heroes på NRK3 for å oppdatere meg. :!: Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Krøyp ikke SYLAR ned i ett kumlokk? 9506178[/snapback] Hehe, nei det var Sylar 9506214[/snapback] Det var det jeg sa ^^ Hehe.. Jeg er ikke god på navn.. Nei, Nathan vet jeg ikke hva skjedde med.. men han overlevde jo i fremtiden da han drepte en hel gjeng, så han overlevde vel dette også.. 9507668[/snapback] Det var også Sylar, men han hadde drept hu der "shapeshift" dama, så han kunne gjøre seg om til Nathan. Husker du ikke slutten på episoden? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Uh, herregud.. Bare ignorer mine tidligere poster XD Jeg blanda Peter og Nathan........ ^^ Ja, forstår hva dere mener nå. Og jeg har ingen anelse om hva som skjer/skjedde med Nathan Hehe.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du blanda Nathan og sylar også :!: Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Endelig sett season 1 jeg og. Gleder meg som en unge til season 2. Blir spennende å se hvilke nye karakterer som kommer, og hvem som dauer. Håper vi får se mer av Sylar, alltid gøy med en villain du blir irritert på Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tiden går så alt for sakte.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå