Hyperio Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 La dere merke til at da Nikki brøt seg inn på sykehuset og gikk amok gikk hun rett mot han som liskom skal hjelpe Mohinder? Husker ikke hva han heter, men dere skjønner sikkert. Jeg tror nemlig han er en bad guy. Nikki kan forresten bare forsvinne med en gang. Er drit lei av henne. Skjønner ikke poenget med henne i det hele tatt, hva er liksom hennes egenskap? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Bob var vel navnet. Og enig angående Nikki. Hu kan bare ryke og reise! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Begynner å bli litt lei av Nikki selv, men Ali Larter er da hot! Tror hun kan bli bra når hun først klarer å "kontrollere" den splitta personligheten. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er nokså enig med folk som er litt lei Niki. Micah, derimot, begynner kanskje å vise litt mer potensiale nå. Liker at han, som en av de mest sympatiske karakterene, nå har møtt en likesinnet i Monica. Jeg har dessuten sansen for frøken Bells karakter! Hun virker akkurat passe følelseskald, med perfekte psykopatiske trekk. Dessuten er hun ikke akkurat rent lite attraktiv heller. Dette kan ikke slå feil. Lav Claire-faktor i siste episode, btw. Kanskje like greit med en liten pause også, for den del ... Støtter ellers innspillet om at Parkman d.e. ikke nødvendigvis er slem, men at han bare går til ekstreme lengder for å beskytte seg og andre fra misbruk av superkrefter. Eller noe slikt. Ikke at han ga noe sympatisk inntrykk etter denne episoden, men han har nå tross alt fått "tegnet" på seg han også. Og det er jo ikke bevist at de som får det, er slemme. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har dessuten sansen for frøken Bells karakter! Hun virker akkurat passe følelseskald, med perfekte psykopatiske trekk. Dessuten er hun ikke akkurat rent lite attraktiv heller. Dette kan ikke slå feil. Helt enig Lurer på hvem hun jobber for Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er også litt lei Nikki, men trur hun har potensiale til og bli en skikkelig bra leiesoldat for company om de greier og kontrollere hun. Likte hun ganske bra i sesong 1 når det var jessica som var den dominerende delen. Hun var brutal på måten hun handla opp med folka for linderman Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 spennende episode, lurer på hva kristin bell skal med peter.. blir også spennende å se om de får orden på molly. han var litt spookey han faren til parkman Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 ja, gleder meg også til og se mer om den utspekulerte faren til Matt. Her er et lite intervju ang kristen bell sin karrakter i heroes. får vite bittelitt som vi ikke har fått vite til nå ;P Part I Part II Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Faren til Matt har vel den mest "imba" poweren vi har sett til nå. Håper Sylar aldri får tak i den. :o Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Faren til Matt har vel den mest "imba" poweren vi har sett til nå. Håper Sylar aldri får tak i den. :o Så vidt jeg forstod så er det den samme evnen som Matt har, bare at Matt har ikke utviklet den fult ut enda. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg trur han bare lurte Matt og sa at han hadde samme "power" som han slik at han kunne lure han inn på det rommet og stikke av. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Vel han sa jo det at han hadde samme power, bare at den hadde utviklet seg. I starten kunne han også bare lese andres tanker, mens han senere virker det som at han lærte seg å "manipulere" andres tanker i tillegg. Endret 29. oktober 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vel han sa jo det at han hadde samme power, bare at den hadde utviklet seg. I starten kunne han også bare lese andres tanker, mens han senere virker det som at han lærte seg å "manipulere" andres tanker i tillegg. Dette er hva han sa. Ikke problem for han å lyge. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er sant, men vi vet jo forsåvidt at han kan "manipulere" andres tanker, da er det heller ikke utenkelig at han kan lese andres tanker. Vi så jo at han også klarte å blokke ut Matt da han prøvde å lese tankene hans. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det kunne vært spennende om de hadde begynt å utvikle kreftene sine. Eller hvertfall noen av karakterene. Men personlig trur jeg faren til Matt lurte han. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vel han sa jo det at han hadde samme power, bare at den hadde utviklet seg. I starten kunne han også bare lese andres tanker, mens han senere virker det som at han lærte seg å "manipulere" andres tanker i tillegg. Dette er hva han sa. Ikke problem for han å lyge. Hehe, greit nok, men hvis vi forutsetter at Parkman d.e. lyver (noe som selvsagt er mulig, for all del), så har vi jo absolutt ingenting å ta fatt i når vi skal resonnere oss frem til hvordan evnen hans fungerer. Jeg synes ikke det høres usannsynlig ut at det faktisk er slik som han sa. Ikke så lenge til vi kanskje får vite mer om dette, forresten. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fy fan hvor jeg gleder meg til ep. 6:D:D sendes kl. 3-4 i natt? ( norsk tid ) Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 gleder meg til neste episode, men gleder meg mer til den episoden der de skal fortelle oss hva som skjedde rett etter at forrige sesong avsluttet, føler at det er veldig mange løse tråder nå. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 flott episode, slutten var jævla spennede. Evakuerings beskjed, tipper Sylar løper rampart med nye abilityen sin ;P " she's my new shiny toy " Aldri sett HRG så kald før, han bare skjøt han fyren ute og tenke så mye over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå