Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tingen er at sylar ikke er the boogeyman....fordi i sesong 1 sa hu jenta klart at det var en mye verre enn sylar som hun kalte the boogeyman! hun har jo sagt det sesong 2 flere ganger at hun har drømmer med the boogeyman!

 

For å få denne diskusjonen avsluttet så kan jeg godt sitere direkte fra episoden der hun første gang nevner denne fyren som er verre enn sylar:

 

*Molly: there is only one that I can't (find)

*Matt: Who's that? Is it someone...bad, Molly, like the boogeyman?

*Molly: No....he's a lot worse

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Det er vel også tatt opp tidligere i tråden, der vi oppklarte at Sylar er "Boogyman".

Sylar er ikke boogeyman.

 

Jo, det er han, men det er en person som er enda verre enn boogeyman, som hun ser i drømmene og som hun har sagt at er faren til Matt.

 

Molly mentions that there is one person (far worse than even Sylar, her boogeyman) whom she is afraid to locate
Lenke til kommentar

Tipper at faren til Matt er "han som er verre enn Sylar"

Jeg tror at de som var med i den superhelt ligaen (de på bildet) gjorde noe galt/gikk for langt en gang i tiden, og nå dreper Matts far de som "straff"... Kanskje han bare er redd de skal "come clean" og implisere ham (ta ham med seg ned liksom)

Dette tror jeg fordi det er tydelig at "helteligaen" har gjort mye galt, i følge mor Petrelli (hun snakker av og til om/ tenker på de "forferdelige" tinga de gjort etc etc)

 

Jeg tror ikke han har noe spesielt i mot Molly, han prøvde kanskje bare å skremme henne, slik at hun ikke skulle tørre spore ham opp. Kanskje han ble litt desperat når Molly invaderte hjemmet hans, og slo tilbake med et kraftig mentalt angrep som "fanget" Molly på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...