jojo123 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Molly gikk jo rundt og kalte Sylar for boogeyman i store deler av sesong 1 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Molly gikk jo rundt og kalte Sylar for boogeyman i store deler av sesong 1Skjedde aldri. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Molly gikk jo rundt og kalte Sylar for boogeyman i store deler av sesong 1Skjedde aldri. Jo, hun sa at Sylar er boogeyman, men at det er en som er enda verre enn boogeyman, som hun har sagt at er faren til Matt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Aha. Uansett, Sylar er pysa, faren til Matt er tøffen Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har Sylar fått tilbake kreftene? I siste episode hørte vi jo en slags klokketikking når vi så han, og når Sylar drepte mannen så vi en kakkerlakk. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 tja, han brukte nå mursteinen for å slå han ned. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har Sylar fått tilbake kreftene? I siste episode hørte vi jo en slags klokketikking når vi så han, og når Sylar drepte mannen så vi en kakkerlakk. Er det en evne? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ikke nødvendigvis, men hvis du ser tilbake på sesong én, så ser kan du se opptil flere kakkerlakker. (Jeg husker at vi så en når Sylar ble tatt til fange av Mr. Bennet.) Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det jeg lurer på er om kakkerlakkene kommer fra Sylar, og er tegn på noe, eller om det er noen som blir til kakkerlakk- og følger Sylar. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hadde vert genialt om i neste episode vokner Molly som Boogiemæn ! At pappan til Matt kan "gå inn i folk" og kontrollere dem og seg selv samtidig ^^, Virka hvertfall ganske creepy "Get out , get out!" =D Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Av en eller annen grunn, tviler jeg på at det er faren til matt som er the boogeyman, tror det er noen som tvinger ham til å gjøre de tingene. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er faktisk litt enig med Sonja84 her. There's always a bigger fish, vet du. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tingen er at sylar ikke er the boogeyman....fordi i sesong 1 sa hu jenta klart at det var en mye verre enn sylar som hun kalte the boogeyman! hun har jo sagt det sesong 2 flere ganger at hun har drømmer med the boogeyman! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Tingen er at sylar ikke er the boogeyman....fordi i sesong 1 sa hu jenta klart at det var en mye verre enn sylar som hun kalte the boogeyman! hun har jo sagt det sesong 2 flere ganger at hun har drømmer med the boogeyman! For å få denne diskusjonen avsluttet så kan jeg godt sitere direkte fra episoden der hun første gang nevner denne fyren som er verre enn sylar: *Molly: there is only one that I can't (find)*Matt: Who's that? Is it someone...bad, Molly, like the boogeyman? *Molly: No....he's a lot worse Endret 21. oktober 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er vel også tatt opp tidligere i tråden, der vi oppklarte at Sylar er "Boogyman". Lenke til kommentar
Moff Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Om kvelden kommer veteranene og klarer alt opp Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er vel også tatt opp tidligere i tråden, der vi oppklarte at Sylar er "Boogyman". Sylar er ikke boogeyman. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er vel også tatt opp tidligere i tråden, der vi oppklarte at Sylar er "Boogyman". Sylar er ikke boogeyman. Jo, det er han, men det er en person som er enda verre enn boogeyman, som hun ser i drømmene og som hun har sagt at er faren til Matt. Molly mentions that there is one person (far worse than even Sylar, her boogeyman) whom she is afraid to locate Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Okey, jeg var skråsikker på at Sylar ikke var boogeyman, tok altså feil. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tipper at faren til Matt er "han som er verre enn Sylar" Jeg tror at de som var med i den superhelt ligaen (de på bildet) gjorde noe galt/gikk for langt en gang i tiden, og nå dreper Matts far de som "straff"... Kanskje han bare er redd de skal "come clean" og implisere ham (ta ham med seg ned liksom) Dette tror jeg fordi det er tydelig at "helteligaen" har gjort mye galt, i følge mor Petrelli (hun snakker av og til om/ tenker på de "forferdelige" tinga de gjort etc etc) Jeg tror ikke han har noe spesielt i mot Molly, han prøvde kanskje bare å skremme henne, slik at hun ikke skulle tørre spore ham opp. Kanskje han ble litt desperat når Molly invaderte hjemmet hans, og slo tilbake med et kraftig mentalt angrep som "fanget" Molly på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå