Skagen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan jo være at Alejandro fikk stoppet Maya i tide de gangene folk våkner til live igjen. Ellers kan man jo undre på om Maya sin egenskap er den eneste måten å drepe Saylar på eller noe slikt, at hun kanskje har en fundamental posisjon i historien uten at vi helt vet det enda. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ellers kan man jo undre på om Maya sin egenskap er den eneste måten å drepe Saylar på eller noe slikt, at hun kanskje har en fundamental posisjon i historien uten at vi helt vet det enda. Ja, det hørtes ikke dumt ut- det kan jo stemme. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ser på de to som Jing og Jang. Maya kan drepe folk med evnen sin mens Alejandro kan vekke dem tilbake til live. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ser på de to som Jing og Jang. Maya kan drepe folk med evnen sin mens Alejandro kan vekke dem tilbake til live. Men Alejandro kan vel strengt tatt bare hjelpe de som har blitt "drept" av Maya, han kan ikke redde alle. Derfor litt tåpelig evne. Endret 19. oktober 2007 av Sonja84 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ser på de to som Jing og Jang. Maya kan drepe folk med evnen sin mens Alejandro kan vekke dem tilbake til live. Jeg forsto det mer som om at Alejandro også har en egenskap som er det stikk motsatte av egenskapen til Maya, slik at når han bruker sin egenskap blir det omtrent en reversering av Mayas (ukontrollerte) bruk av sin egenskap. Det ser nesten ut som om han 'absorberer' effekten av Mayas egenskap Endret 19. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg forsto det mer som om at Alejandro også har en egenskap som er det stikk motsatte av egenskapen til Maya, slik at når han bruker sin egenskap blir det omtrent en reversering av Mayas (ukontrollerte) bruk av sin egenskap.Det ser nesten ut som om han 'absorberer' effekten av Mayas egenskap Ja, det at han absorberer er greit, men likevel en ganske ubrukelig evne, isolert sett. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror at de liksom ikke bruker den fulle kraften hvis de ikke er sammen, sånn tvilling greie. tror jeg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ellers kan man jo undre på om Maya sin egenskap er den eneste måten å drepe Saylar på eller noe slikt, at hun kanskje har en fundamental posisjon i historien uten at vi helt vet det enda. Eller den nye skurken, boogeyman.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan Kensei være the boogeyman? Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja kan godt hende..men hu lille jenta har jo sagt at faren til politimannen, matt, er the boogeyman! Blir bare mer og mer spennende Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tror at hun lille kan jenta ha misforstått. Hun tror det er faren til Matt som er the boogeyman, men jeg tror at faren til Matt egentlig er tatt til fange av the boogeyman, Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja det kan godt hende..men jeg tror virkelig at faren til matt har noen med boogeyman å gjøre..tror det blir en sånn far sønn greie..der faren til matt lurer han og så på slutten på slutten av sesongen må matt velge mellom familie..bare noe jeg tror da... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 @Sonja84: Interessant, det kan jo være en mulighet det ja. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ho som jobber på Bistroen er nesten lik Charlie eller ? Ho Bare jeg som la merke til at papa petrelli sitt fjes var litt viska vekk? :O Har du et skjermskudd (aka. screenshot)? kan man ta det med alle film avspillere ? Det går an i noen filmavspillere, for eksempel VLC Media Player. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ser på de to som Jing og Jang. Maya kan drepe folk med evnen sin mens Alejandro kan vekke dem tilbake til live. Jeg forsto det mer som om at Alejandro også har en egenskap som er det stikk motsatte av egenskapen til Maya, slik at når han bruker sin egenskap blir det omtrent en reversering av Mayas (ukontrollerte) bruk av sin egenskap. Det ser nesten ut som om han 'absorberer' effekten av Mayas egenskap Ja, og jeg tipper at Peter og Sylar får hver sin av de to egenskapene ... ... Roll on Season 3. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ser på de to som Jing og Jang. Maya kan drepe folk med evnen sin mens Alejandro kan vekke dem tilbake til live. Jeg forsto det mer som om at Alejandro også har en egenskap som er det stikk motsatte av egenskapen til Maya, slik at når han bruker sin egenskap blir det omtrent en reversering av Mayas (ukontrollerte) bruk av sin egenskap. Det ser nesten ut som om han 'absorberer' effekten av Mayas egenskap Ja, og jeg tipper at Peter og Sylar får hver sin av de to egenskapene ... ... Roll on Season 3. He- he, det har jeg ikke tenkt på, men det var ikke dumt tenkt. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvis det skjer hadde det vært morsomt om Peter hadde fått den som drepte folk, mens Sylar den som kunne trekke det tilbake. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er jo Sylar som blir kallt boogeyman. Ikke han nye Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er jo Sylar som blir kallt boogeyman. Ikke han nye Hva faen snakker du om? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er jo Sylar som blir kallt boogeyman. Ikke han nye Det har ikke blitt oppklart at det er Sylar som er ''The Boogeyman.'' Senest i forrige episode fikk vi vite av Molly at faren til Matt var mannen i hennes drømmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå