Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Kan jo være at Alejandro fikk stoppet Maya i tide de gangene folk våkner til live igjen. Ellers kan man jo undre på om Maya sin egenskap er den eneste måten å drepe Saylar på eller noe slikt, at hun kanskje har en fundamental posisjon i historien uten at vi helt vet det enda. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser på de to som Jing og Jang. Maya kan drepe folk med evnen sin mens Alejandro kan vekke dem tilbake til live.

Men Alejandro kan vel strengt tatt bare hjelpe de som har blitt "drept" av Maya, han kan ikke redde alle. Derfor litt tåpelig evne.

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Ser på de to som Jing og Jang. Maya kan drepe folk med evnen sin mens Alejandro kan vekke dem tilbake til live.

Jeg forsto det mer som om at Alejandro også har en egenskap som er det stikk motsatte av egenskapen til Maya, slik at når han bruker sin egenskap blir det omtrent en reversering av Mayas (ukontrollerte) bruk av sin egenskap.

Det ser nesten ut som om han 'absorberer' effekten av Mayas egenskap :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Jeg forsto det mer som om at Alejandro også har en egenskap som er det stikk motsatte av egenskapen til Maya, slik at når han bruker sin egenskap blir det omtrent en reversering av Mayas (ukontrollerte) bruk av sin egenskap.

Ja, det at han absorberer er greit, men likevel en ganske ubrukelig evne, isolert sett.

Lenke til kommentar

Ja det kan godt hende..men jeg tror virkelig at faren til matt har noen med boogeyman å gjøre..tror det blir en sånn far sønn greie..der faren til matt lurer han og så på slutten på slutten av sesongen må matt velge mellom familie..bare noe jeg tror da...

Lenke til kommentar
Ho som jobber på Bistroen er nesten lik Charlie eller ? Ho
Bare jeg som la merke til at papa petrelli sitt fjes var litt viska vekk? :O

Har du et skjermskudd (aka. screenshot)?

kan man ta det med alle film avspillere ? :blush:

Det går an i noen filmavspillere, for eksempel VLC Media Player.

Lenke til kommentar

Ja, og jeg tipper at Peter og Sylar får hver sin av de to egenskapene ...

... Roll on Season 3.

Lenke til kommentar

Ja, og jeg tipper at Peter og Sylar får hver sin av de to egenskapene ...

... Roll on Season 3.

He- he, det har jeg ikke tenkt på, men det var ikke dumt tenkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...