Strat90 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 blir en ny fin dame med da snart kirsten bell Spoiler! Les første post Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja la merke til det med bilen jeg også. Toyota Yaris sponser Heroes. Har du ikke lagt merke til at det er bare Yaris som brukes i serien? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ja la merke til det med bilen jeg også. Toyota Yaris sponser Heroes. Har du ikke lagt merke til at det er bare Yaris som brukes i serien? Ehm, prøver du å virke dum eller er du bare uviten? Det er Nissan som brukes, ikke Toyota. Likte den siste episoden. Synes dette bygger seg bra opp, akkurat slik som sesong 1. Liker Sylar veldig godt, han og Peter. Endret 18. oktober 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja la merke til det med bilen jeg også. Toyota Yaris sponser Heroes. Har du ikke lagt merke til at det er bare Yaris som brukes i serien? Selvfølgelig har jeg lagt merke til at det er NISSAN som brukes i serien. Uansett så regner jeg med at det er samme bil som Claire hadde som han fyren hadde stjelt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Faen. Er jo FARLIG å skrive feil i tråden.. Tror ikke det er samme bilen. Skjønner ikke hvorfor det skulle være det.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hehe, er ikke farlig, bare poengterer Ja du kan tro hva du vil, men hvis det ikke skulle vært noe sammenheng ville jeg tro at de hadde gått for en annen Nissan modell. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå skal du høre her. Grunnen til at det mest sannsynlig er Claires bil er jo først og fremst at den er borte og at en annen person i serien tilfeldigvis har nøyaktig samme bil og farge. Bilen hadde også California-skilt og han sa at han ikke bodde i California, men hadde bare "hentet" bilen der. I tillegg er det også noe som fører til at Nissan får eksponert bilen mer. Og selvfølgelig, dette er Heroes, en TV-serie og det burde henge sammen. Men why? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) ja, det er ikke bare tilfeldigheter, men hva som er sammenhengen er ikke godt å si. Kan det tenkes at han som stjal bilen også har spesielle evner- og at han ikke døde da sylar "drepte"ham Endret 18. oktober 2007 av Sonja84 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Mannen Hiro kjøper (leier?) bil av kan kanskje ha en "bil power" ! men synes kanskje abilityene til nye folk blir litt ukreative nå. med like powers og han som kan smelte ting (eller metall?) Hva med de mexicanske tvillingene ? Han ene der kan heale eller ? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå skal du høre her. Grunnen til at det mest sannsynlig er Claires bil er jo først og fremst at den er borte og at en annen person i serien tilfeldigvis har nøyaktig samme bil og farge. Bilen hadde også California-skilt og han sa at han ikke bodde i California, men hadde bare "hentet" bilen der. I tillegg er det også noe som fører til at Nissan får eksponert bilen mer. Og selvfølgelig, dette er Heroes, en TV-serie og det burde henge sammen. Men why? hvem er det dere snakker om her? ikke helt med:/ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Claire (the hot bitch) fikk en bil av faren sin som ble stjelt. Mayo (?, mexicanerne) traff på en mann som sa at han kunne kjøre de til USA med en bil prikk lik Claires. Sylar havnet også i samme bil og han drap han som (mest sannsynlig) har stjelt bilen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Claire (the hot bitch) fikk en bil av faren sin som ble stjelt. Mayo (?, mexicanerne) traff på en mann som sa at han kunne kjøre de til USA med en bil prikk lik Claires. Sylar havnet også i samme bil og han drap han som (mest sannsynlig) har stjelt bilen. ok da er jeg med.. men Mayo satt jo i fengsel nede i mexico. Kunne han stjelt bilen til Claire for så dra ned til Mexico og tilbringe litt tid i fengsel også dra opp igjen til statene (eller var no det han skulle før han møtte Sylar). Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hittil er det vel ikke noe navn på han som stjal bilen. Maya, faktisk, er dama som gråter svarte tårer. Broren heter Alejandro. Bilen ble jo stjelt ganske tidlig og han stjelte vel den og kjørte til Mexico. Dermed satte han sikkert en kort tid inne før han ble befridd av søskenparet. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg skjekket reg nr. på bilen, og det ser ut som at det er samme nr, så da er det samme bilen. Den har også et merke nede til venstre som er på begge. Store bilder: Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Najs observert Genialt. HVEM sin ide var dette :O ? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg skjekket reg nr. på bilen, og det ser ut som at det er samme nr, så da er det samme bilen. Den har også et merke nede til venstre som er på begge. Store bilder: Ja, dette oppklarer en del. Da kan vi vel slå fast at det er samme bil. Men, da er spørsmålet hvem som stjal bilen, og hvorfor? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, dette oppklarer en del. Da kan vi vel slå fast at det er samme bil. Men, da er spørsmålet hvem som stjal bilen, og hvorfor? Han som satt i fengsel som Sylar drepte stjal bilen. Han stjal bilen fordi noen (Faren til Claire?) skal kjenne igjen bilen og finne Sylar i den. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Han som satt i fengsel som Sylar drepte stjal bilen. Han stjal bilen fordi noen (Faren til Claire?) skal kjenne igjen bilen og finne Sylar i den. Men, hvordan kunne faren til Claire, eller noen andre for den saks skyld, ha kunne forutsett at han mannen skulle møte Sylar ute i ødemarken? Nei, det må være en annen forklaring. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Bilen ble stjelt av en random dude fra Claire utenfor skolen. Han kjørte så til Mexico for å ukjente æren (dop, selge bilen, whatever). Han ble fenslet for ukjente grunner, og møtte Maya og Alejandro i fengselet. De møtte tilfeldig på Sylar... Det er sånn jeg tror det foregikk seg. Har ikke troen på noen store sammenhenger utenom bilen Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er ganske sikker på at det er en sammenheng. Tror ikke manusforfatterne hadde tatt med alt dette her for ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå