Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vi diskutere dette i spoiler? Det er strengt tatt bare spekulasjon.

Alt-Ctrl: Det kan vere at han ser seg sjølv sånn han såg ut etter eksplosjonen, altså han tenkjer bare tilbake på korleis han var. Han treng ikkje sjå sånn ut no.

Lenke til kommentar

Ho som jobber på Bistroen er nesten lik Charlie eller ? Ho kan se hva folk gjør og lære det mens charlie må lese noe for å huske det ( eller høre ) ? litt likt med det der. Begge jobber på kafe / resturang, bistro ting og begge har den samme abilitien ? Begynbner å bli endel likt nå. ho spanske nesten som Nikki ?

Bare jeg som la merke til at papa petrelli sitt fjes var litt viska vekk? :O

Har du et skjermskudd (aka. screenshot)?

kan man ta det med alle film avspillere ? :blush:

Btw. er The invissible man død ?? :ohmy:

Lenke til kommentar

Han sa jo at han hadde gått i 3 dager, det kan jo stemme det. Han har ikke akkurat til vane for å fortelle sannheten, men tviler på at han viste at de to hadde krefter og at de kom den veien.

Ja det med Nathan er noe jeg gleder meg mest til å finne ut av.

Lenke til kommentar
Ho som jobber på Bistroen er nesten lik Charlie eller ? Ho kan se hva folk gjør og lære det mens charlie må lese noe for å huske det ( eller høre ) ? litt likt med det der. Begge jobber på kafe / resturang, bistro ting og begge har den samme abilitien ? Begynbner å bli endel likt nå. ho spanske nesten som Nikki ?

Bare jeg som la merke til at papa petrelli sitt fjes var litt viska vekk? :O

Har du et skjermskudd (aka. screenshot)?

kan man ta det med alle film avspillere ? :blush:

Btw. er The invissible man død ?? :ohmy:

enig at det begynner å bli litt mye likt her ja. for å ikke snakke om at no har vi 2 som kan fly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...