mushi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 men hvordan har han blitt fin igjen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 men hvordan har han blitt fin igjen? Gjetter i spoiler: Claire har arva abilitien sin fra ham? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 men jeg trodde de bare hadde en "ting" hver? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Men hvorfor ser Claire normal ut i speil og sånt da? (tror da hun gjør det) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Må vi diskutere dette i spoiler? Det er strengt tatt bare spekulasjon. Alt-Ctrl: Det kan vere at han ser seg sjølv sånn han såg ut etter eksplosjonen, altså han tenkjer bare tilbake på korleis han var. Han treng ikkje sjå sånn ut no. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ikke visket vekk ... ... han bare beveger på seg når bildet blir tatt: Ho helt nede til venstre: granny i det huset Mikah bor i ung versjon ?? Kong Midas står hvertfall der oppe, glemte navnet hansitt Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Enig med folka..dette her begynner å bli bra! Gleder meg til neste episode.. Mener du Bob, ja det var han Lenke til kommentar
Moff Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ho som jobber på Bistroen er nesten lik Charlie eller ? Ho kan se hva folk gjør og lære det mens charlie må lese noe for å huske det ( eller høre ) ? litt likt med det der. Begge jobber på kafe / resturang, bistro ting og begge har den samme abilitien ? Begynbner å bli endel likt nå. ho spanske nesten som Nikki ? Bare jeg som la merke til at papa petrelli sitt fjes var litt viska vekk? :O Har du et skjermskudd (aka. screenshot)? kan man ta det med alle film avspillere ? Btw. er The invissible man død ?? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvem var/er charlie. Husker ikke Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hun som Hiro ble forelsket i under sesong 1. Jobba på en kafe. Endret 17. oktober 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det var han mannen som kunne gjøre seg selv usynlig, tror det var Peter som først møtte han i NY..Mannen var hjemløs tror jeg.. Han het vel Claude. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Flere bilder fra fight or flight ;D ser jævla spennede ut. http://www.herosite.net/gallery/thumbnails.php?album=48 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Flere bilder fra fight or flight ;D ser jævla spennede ut. http://www.herosite.net/gallery/thumbnails.php?album=48 Ser bra ut det. Og ikke minst Kristen Bell! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hun som Hiro ble forelsket i under sesong 1. Jobba på en kafe. Takk for svaret! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan i all verden kom Sylar seg midt ut i den veien egentlig? Er også spent på hvorfor Nathan ser det han gjør i speilet. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Han sa jo at han hadde gått i 3 dager, det kan jo stemme det. Han har ikke akkurat til vane for å fortelle sannheten, men tviler på at han viste at de to hadde krefter og at de kom den veien. Ja det med Nathan er noe jeg gleder meg mest til å finne ut av. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg likte godt da Sylar svarte "Yeah, like the engel..." :!: Det ser også ut som om jeg får rett med tanke på bilen til Claire, den er sikkert stjelt av han som plukket opp Sylar og co. Men hvorfor? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja la merke til det med bilen jeg også. Tror ikke den vil spille en veldig stor rolle, men det kan jo være at Mr. Bennet eller noen før øye på den, også ser de Sylar. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ho som jobber på Bistroen er nesten lik Charlie eller ? Ho kan se hva folk gjør og lære det mens charlie må lese noe for å huske det ( eller høre ) ? litt likt med det der. Begge jobber på kafe / resturang, bistro ting og begge har den samme abilitien ? Begynbner å bli endel likt nå. ho spanske nesten som Nikki ? Bare jeg som la merke til at papa petrelli sitt fjes var litt viska vekk? :O Har du et skjermskudd (aka. screenshot)? kan man ta det med alle film avspillere ? Btw. er The invissible man død ?? enig at det begynner å bli litt mye likt her ja. for å ikke snakke om at no har vi 2 som kan fly. Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) blir en ny fin dame med da snart kirsten bell Endret 21. oktober 2007 av akan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå