Henrik C Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Regner med at neste episode blir en del med Hiro og Peter, og håper at det blir mye med Kristen Bell óg. Micah trenger vi ikke så mye av, men Nathan og Matt holder jo på med en del litt småspennende ting. Lurer på hva som skjer med Mrs. Petrelli. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Begynner å bli litt for mange hovedpersoner i serien, men det trengs vel for å få hele suppa til å henge sammen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Gleder meg til Kristen Bell kommer inn i serien.. Hun er så nydelig Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 jau, og forhåpentligvis mer Peter neste episode. Var ingen ting om han nå, derfor jeg ikke likte episoden. Og ja, lærte mye spennede om company folka, misstenker at Mat må drepe sin egen far for at molly skal bli befridd fra drømmen HRG skal til hjemtraktene neste episode, lurer veldig på hva neste bilde viser ;P Han skal jo ikke til Odessa Texas, men Odessa i Ukraina. Så blir ikke akkurat hjemtrakter. Jeg likte episoden veldig godt, og i motsetning til andre likte jeg Micah og familien hans med kusina som lærer alt hun ser på TV, det virker som en interessant ability spør du meg. Og ikke minst at vi fikk fite mye mer om den gruppen mennesker som Linderman var en del av. At Matt sin far var med i gruppen og at det er han som hjemsøker Molly i drømmene var også en fin vri. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 hva er det han flyvegutten sier ?? Vet at han mener pappaen til Claire men "The guy with the horn hvafornoe glasses??" Det huset i den jungelesen sylar vokna opp i var vel også en illusjon xD ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 hornrimmed glasses. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 hva er det han flyvegutten sier ?? Vet at han mener pappaen til Claire men "The guy with the horn hvafornoe glasses??" Det huset i den jungelesen sylar vokna opp i var vel også en illusjon xD ? huset i junglen var nok ikke en illusjon. Hun feite dama med de kreftene døde, og da forsvant alle illusjonene. Så også ut som om saylar var sliten etter å ha gått langt. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Bare jeg som la merke til at papa petrelli sitt fjes var litt viska vekk? :O Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Bare jeg som la merke til at papa petrelli sitt fjes var litt viska vekk? :O Viska vekk? fikk følelsen av at han bare hadde hode i en annen retning, men jaja, tenkte ikke så mye over det akkurat.. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Bare jeg som la merke til at papa petrelli sitt fjes var litt viska vekk? :O Har du et skjermskudd (aka. screenshot)? Synes ellers at episodene denne sesongen bare blir bedre og bedre. Fikk skikkelig gåsehud da Molly fant ut at faren til Matt er «boogyman». Håper de neste episodene fortsetter trenden Jeg synes delen med Claire begynner å bli litt irriterende. Jeg liker ikke personligheten til West, håper han forsvinner ut av serien. Men Claire gjør seg godt på skjermen da, så det kompenserer jo en del Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Prøvde å ta screenshot, men alt bare fucker seg opp... sorry. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke visket vekk ... ... han bare beveger på seg når bildet blir tatt: Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja, dette var en bra episode, merker at jeg virkelig gleder meg til neste episode. Hva var det Nathan så i speilet, hva er det, det skulle forestille? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bare jeg som la merke til den billa/kakkerlakken eller hva det var for noe etter Sylar slo ihjel biltjuven? Liker ikke helt vrien mellom Claire og faren. Spennende på slutten med Molly. Gleder meg til neste uke. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jo, la merke til den kakkerlakken, den så vi også i sesong en, blant annet da sylar rømte fra det company- når Eden skjøt seg selv, og senere i sesongavslutningen, like ved kumlokket. Men hva det betyr, vet jeg ikke. Noen som har noen teorier om det? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er i hvertfal ikke noe de har lagt inn på måfå. Men jeg fatter ikke hvor den kan komme inn i historien. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 God episode, det begynner virkelig å bygge seg opp nå. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja, det er noe med kakkerlakken. De ligger jo igjen overalt. Kan det være at de kommer ut av Sylar/kommer frem pga han, og at de er små Sylar-barn elns? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ikke visket vekk ... ja ok da, det var det jeg mente da, tenkte det bare var en grunn til at det var sånn. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Så lenge Sylar er med er eg fornøyd. Håper han snart er tilbake i god gammal form. Hva var det Nathan så i speilet, hva er det, det skulle forestille? Det er sånn du ser ut når du har floge avgarde med eit menneske som sprenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå