Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jau, og forhåpentligvis mer Peter neste episode. Var ingen ting om han nå, derfor jeg ikke likte episoden. Og ja, lærte mye spennede om company folka, misstenker at Mat må drepe sin egen far for at molly skal bli befridd fra drømmen :( HRG skal til hjemtraktene neste episode, lurer veldig på hva neste bilde viser ;P

Han skal jo ikke til Odessa Texas, men Odessa i Ukraina. Så blir ikke akkurat hjemtrakter.

 

Jeg likte episoden veldig godt, og i motsetning til andre likte jeg Micah og familien hans med kusina som lærer alt hun ser på TV, det virker som en interessant ability spør du meg.

Og ikke minst at vi fikk fite mye mer om den gruppen mennesker som Linderman var en del av. At Matt sin far var med i gruppen og at det er han som hjemsøker Molly i drømmene var også en fin vri.

Lenke til kommentar
hva er det han flyvegutten sier ?? Vet at han mener pappaen til Claire men "The guy with the horn hvafornoe glasses??" Det huset i den jungelesen sylar vokna opp i var vel også en illusjon xD ?

 

huset i junglen var nok ikke en illusjon. Hun feite dama med de kreftene døde, og da forsvant alle illusjonene. Så også ut som om saylar var sliten etter å ha gått langt.

Lenke til kommentar
Bare jeg som la merke til at papa petrelli sitt fjes var litt viska vekk? :O

Har du et skjermskudd (aka. screenshot)?

 

Synes ellers at episodene denne sesongen bare blir bedre og bedre. Fikk skikkelig gåsehud da Molly fant ut at faren til Matt er «boogyman». Håper de neste episodene fortsetter trenden :)

 

Jeg synes delen med Claire begynner å bli litt irriterende. Jeg liker ikke personligheten til West, håper han forsvinner ut av serien. Men Claire gjør seg godt på skjermen da, så det kompenserer jo en del :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...