Hell Toupée Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hehe... Ja, det hadde eid. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hehe, litt morsomt at hun dama egentlig var en fatty da. Det ble det faktisk hinta til i forrige sesong. Når hun hadde fanget maika gikk hun rundt og spiste chips og burger. Da sa maika at han kjente en som spiste sånn og han var feit. Da så hun litt lur ut plutselig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En ting jeg lurer på. Var ikke greia med Peter at han måtte tenke på personene for å kunne bruke kreftene deres? I såfall, hvordan kan han bruke krefter nå, når han har mistet hukommelsen? Eller ligger det i underbevistheten? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 han måtte tenke på følelse han hadde når han møtte dem, aka sylar sin power. han var redd når først brukte den i sesong1 og samma i sesong2. Men akuratt det, kan jo hende det utvikler seg over litt tid. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En fin opptur dette her. Sesongen har startet rolig, akkurat som sesong 1. Med fokus på å lage en episode som var bedre enn den forrige. Historien har jo knapt beveget seg fremover på 3 episoder, så akkurat der håper jeg de kan få litt mer "tempo". Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En fin opptur dette her. Sesongen har startet rolig, akkurat som sesong 1. Med fokus på å lage en episode som var bedre enn den forrige. Historien har jo knapt beveget seg fremover på 3 episoder, så akkurat der håper jeg de kan få litt mer "tempo". Enig, var vel kun i episode 3 vi så Niki? Lurer mer på Nathan, og moren. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg tror ikke at Peter blir slem, jeg tror grunnen til at han nesten drepte fyren er fordi han har mistet hukomelsen. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Usikker, hvis man ser intervjuet til HRG på tv.com så forteller han masse om karakterne og hvordan de skal utvikle seg. Han sier noe sånn her: Trur det var der jeg så intervjuet, tv.com We will see a Dark side on one off the nice guys, we will se a more evil and badder guy then sylar. We will se one off the bad guys on the run and getting help from a very unsuspected part. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Var forresten veldig greit å få bekreftet det jeg har lurt på en stund, om Claire kan føle noe smerte. Det kan hun da altså. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) jau, men det går bare fort over. Må uansett vært et smertehelvete når han redioaktive ted brente ned huset dems og hun kom ut med bare skjelletet. Endret 10. oktober 2007 av GullApE Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Men hun sa jo og at det gikk over veldig fort. Sikkert bare som å stikke seg med en nål når hun skjærer seg. Men det kunne ikke vært veldig komfortabelt det med Ted nei.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hehe, litt morsomt at hun dama egentlig var en fatty da. hadde du fulgt med på tegneserien hadde du vist dette allerede. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hvem kan egentlig noe som helst av det folka gjør i Heroes? Greit nok det, men tingen var at Sylar har null healing-abilities. Derfor tåler han ikke mer enn en vanlig sivil, og det er flere som har dødd av mindre enn et sverd gjennom kroppen. Endret 10. oktober 2007 av KjellV Lenke til kommentar
Moff Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vet vi at Sylar var på en vokna på en øy ? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, i episode 3 så zoomer kameraet ganske langt ut, og da ser vi at Sylar er på en øde (?) øy. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, i episode 3 så zoomer kameraet ganske langt ut, og da ser vi at Sylar er på en øde (?) øy. Jeg kan ikke se noe hav når de zoomer ut. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 så bare ut som han var langt ute i skogen en plass, så ikke at han var på noen øy.... bare LANGT uti skogen. forsovet en veldig bra episode Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Men er det bare jeg som synes CGI effektene var skralle? Både på beachen, når de zoomet ut fra Sylar, og i fortidens Japan? Bakgrunnen så veldig merkelig ut. Men det er mulig de har gjort det med vilje. Jeg har uansett en teori ang det bildet med faren til Claire. Tror det kan være at Sylar "lager" det med den nye kraften sin. Kan ikke tenke meg at Claire forråder faren sin, med mindre det er noe grusomt han har gjort tidligere. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg kan ikke se noe hav når de zoomer ut. Det kan stemme det. Kanskje bare jeg som har sett for mye Lost. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hu dama som kan illusjonere (:S) døde ikke hu i sesong 1?? Husker som Sylar fikk kreftene hennes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå