Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, litt morsomt at hun dama egentlig var en fatty da.

Det ble det faktisk hinta til i forrige sesong. Når hun hadde fanget maika gikk hun rundt og spiste chips og burger. Da sa maika at han kjente en som spiste sånn og han var feit. Da så hun litt lur ut plutselig. :wee:

Lenke til kommentar
En fin opptur dette her. Sesongen har startet rolig, akkurat som sesong 1. Med fokus på å lage en episode som var bedre enn den forrige. Historien har jo knapt beveget seg fremover på 3 episoder, så akkurat der håper jeg de kan få litt mer "tempo".

Enig, var vel kun i episode 3 vi så Niki?

Lurer mer på Nathan, og moren.

Lenke til kommentar

Usikker, hvis man ser intervjuet til HRG på tv.com så forteller han masse om karakterne og hvordan de skal utvikle seg. Han sier noe sånn her: Trur det var der jeg så intervjuet, tv.com

We will see a Dark side on one off the nice guys, we will se a more evil and badder guy then sylar. We will se one off the bad guys on the run and getting help from a very unsuspected part.

Lenke til kommentar
Hvem kan egentlig noe som helst av det folka gjør i Heroes? :p

Greit nok det, men tingen var at Sylar har null healing-abilities. Derfor tåler han ikke mer enn en vanlig sivil, og det er flere som har dødd av mindre enn et sverd gjennom kroppen.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Men er det bare jeg som synes CGI effektene var skralle?

Både på beachen, når de zoomet ut fra Sylar, og i fortidens Japan? Bakgrunnen så veldig merkelig ut. Men det er mulig de har gjort det med vilje.

Jeg har uansett en teori ang det bildet med faren til Claire.

Tror det kan være at Sylar "lager" det med den nye kraften sin.

Kan ikke tenke meg at Claire forråder faren sin, med mindre det er noe grusomt han har gjort tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...