O.J Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bare jeg som fikk litt Clark Kent assosiasjoner når han tok Claire med på en flytur? Syns jeg kjente igjen scenen. Øya Sylar er på hadde også et Lost preg over seg. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er det bare meg, eller drev Ando og spilte Dethcarz!? O..O Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Uff, jeg liker fremdeles ikke han West. Håper han brenner opp og dør, så kan Claire gråte litt, og så er vi kvitt han. Men ja, jeg tenkte også "Lost !!" når jeg så at de zoomet ut fra øya til Sylar. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Syns da ikke West er så ille jeg. Han har bare litt dårlig folkeskikk, sånn som vi outsidere vanligvis har. :!: Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Håper West dør istedenfor Mr. Bennet. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Skikkelig Dårlig at de ikke kan finne opp nye superpowers 2 som kan fly og 2 healere. Genialt med ho illusion dama ^^ kanskje ikke sylar klarte å drepe henne fullstendig så det er ennå en illusjon. Han er kanskje nedi sewers til new york siden vi så blodspor ned i et komlåkk i slutten av sesong 1 ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bare jeg som fikk litt Clark Kent assosiasjoner når han tok Claire med på en flytur? Syns jeg kjente igjen scenen. Tenkte det samme selv. Dette var den beste episoden så langt i sesongen, mye på grunn av at det var mange scener med Peter, som er den helt klart mest spennende personen. Kan virke som det går mye i retning at han kan gå over til den onde siden nå, syns det er en spennende vri. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sesong to har klart seg betre enn eg frykta. No når Sylar endeleg er tilbake så satser eg på at det kan bli ein god sesong. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Sylar kappa av hodet til folk for å tilegne seg kreftene dems, ikkesant? Hvordan klarte han å kappe av topplokket på hu illusjonistdama dersom han ikke hadde krefter? Endret 9. oktober 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Han hadde krefter før han begynte å drepe folk i sesong 1, viss det var det du tenkte på. No har han tilsynelatande ikkje krefter, og kutta heller ikkje av skallen på frøkna. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Han hadde krefter før han begynte å drepe folk i sesong 1, viss det var det du tenkte på. No har han tilsynelatande ikkje krefter, og kutta heller ikkje av skallen på frøkna. Men hvordan skulle han da i det hele tatt hatt fått kreftene til hu dama? Var ikke den avkapningen av skallen noe av trikset? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 han knuste bakhodet hennes og tok en kikk på hjernen hennes, tror det er sånn han gjør det. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis Sylar virkelig så inni hodet hennes og lærte seg å lage illusjoner blir han vel nærmest ustoppelig? (Slik som han badguyen i X-men 3 som kan lage kopier av seg selv ) Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hehe, litt morsomt at hun dama egentlig var en fatty da. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tror ikke han fikk evnen hennes, han får jo ikke kreftene til å fungere, han skulle ha hørt på henne og latt henne tatt "vare" på han til han ble frisk... dumme dumme Saylar Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Faren til Claire (Mr. Bennet) har mIRC oppe under innspillingen Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Blæh, Sylar er tilbake. Hvem overlever et sverd rett gjennom kroppen (og i tillegg lå han død på plassen en stund). Den der "etter 472 operasjoner og mye rehabilitering er han tilbake"-dritten er oppbrukt for lenge siden. Trodde Heroes skulle ta for seg noe nytt nå når det er ny sesong. Hvem kan egentlig noe som helst av det folka gjør i Heroes? Alle kreftene til Sylar var borte, inkl. den som fikk han til å forstå hvordan ting fungerer.. Det er derfor han ikke fikk kreftene Hva tror dere blir denne sesongens store "oppgave"? I forrige sesong hadde man bomba. Kan Mr.Bennett være denne sesongens? Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det har vel ikke vært snakk om at Bennet skal ut? Han er lett den råeste i serien. Blir emo i 74. potens dersom han krepper Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva tror dere blir denne sesongens store "oppgave"? I forrige sesong hadde man bomba. Kan Mr.Bennett være denne sesongens? Tror det, han sa jo først noe sånt som "så lenge jeg er i live, så går alt bra og bla bla" for så at vi så det bildet. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er fortsatt for at West ofrer seg og flyr foran kula som er ment for Mr. Bennet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå