Emomilol Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Peters hukommelsestap? Haitian guy? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Peters hukommelsestap? Haitian guy? 9623049[/snapback] Når? Ting henger liksom ikke sammen. Nå er det en stund siden jeg så siste episode av sesong 1, men kan ikke huske han haitian fyren var inni bildet der å vipet hukommelsen til Peter, det som skjedde var jo at broren(glemt navnet ) og peter fly opp mot himmelen, hvor peter eksploderte. Endret 2. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kanskje det er som dere sier, noe vi ikke vet enda.. Mer som har skjedd imellomtiden Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det har jo tross alt gått 4 måneder fra sesong 1 til starten på sesong 2, så mye kunne ha skjedd. Dette vil vi nok få svar på etterhvert. Personlig synes jeg det er litt fint at de får oss til å lure veldig på hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det har jo tross alt gått 4 måneder fra sesong 1 til starten på sesong 2, så mye kunne ha skjedd. Dette vil vi nok få svar på etterhvert. Personlig synes jeg det er litt fint at de får oss til å lure veldig på hva som har skjedd. 9623105[/snapback] Jeg liker å lure på hva som kommer til å skje, liker ikke å lure på hva som kan ha skjedd. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det har jo tross alt gått 4 måneder fra sesong 1 til starten på sesong 2, så mye kunne ha skjedd. Dette vil vi nok få svar på etterhvert. Personlig synes jeg det er litt fint at de får oss til å lure veldig på hva som har skjedd. 9623105[/snapback] Enig, kjekt å ha noe å gruble på. Ellers synes jeg at den siste episoden var bra. Masse nye spørsmål, og interessant handling Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hukommelsestapet er det muligens Haiti-mannen står for. Det er gått 4 måneder og mye har nok skjedd. Mener å ha lest at en senere episode vil ta for seg de fire månedene (Nathan vant jo eksempelvis valget, hva skjedde med det?). Skal jeg tippe helt vilt angående han som drepte faren til Hiro; Kanskje det er Kensei? Om han kan helbrede seg selv, kanskje han da også kan leve evig (cellene regenererer jo seg selv, så utifra det bør jo Claire leve evig. Om da Kensei har samme egenskap så kanskje han også lever evig). Men det stemmer jo ikke overens med det som skjedde med mor Petrelli. Kan det være den usynlige karen fra sesong 1? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Men det stemmer jo ikke overens med det som skjedde med mor Petrelli. Kan det være den usynlige karen fra sesong 1? 9623587[/snapback] Kan jo være en mulighet, men ser ikke helt hvorfor. De episodene jeg så med han så virket jo ikke han akkurat slem med lyst til å skade/drepe noen akkurat, men man vet jo aldri. Endret 2. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er flere her i tråden som har vært inne på at det kanskje var Kensei som drepte faren til Hiro. Det blir uansett spennende å se, selv om de sikkert kommer til å drøye det noen episoder ennå. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vet ikke helt om jeg er så glad i sesong 2, når Vlaire klippet av seg tå og han gutten så det måtte jeg bare le, var rett og slett teit. Også han Mohinder(eller hvordan det skrives) når han kurerte han "få folk til å glemmeting mannen" han var jo med i forrige sesong også og jeg mener at han og Mohinder har sett hverandre før, men når de så hverandre nå så kjente de ikke hverandre? og sånn generelt sett, virker nesten som ingen kjenner hverandre i serien lengre, bortsett fra Mohinder og faren til Claire. Hva er dette for noe egentlig? Kan hende jeg har gått glipp av noe, er ikke akkurat noe "die hard" heroes fan, men ja.. 9622961[/snapback] Mohinder og han haitieren kjenner jo fremdeles hverandre... Han fjernet minnene hans for å ikke vekke oppmerksomhet hos han mohinder jobber for. Vi så jo selv når haitieren møtte faren til Claire igjen at dette var planlagt. Ando og Parkman kjente jo selvfølgelig hverandre igjen de også og de sa de måtte snakke sammen. De holder bare en lav profil alle sammen og vil ikke vise at de kjenner hverandre. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Mohinder og han haitieren kjenner jo fremdeles hverandre... Han fjernet minnene hans for å ikke vekke oppmerksomhet hos han mohinder jobber for. Vi så jo selv når haitieren møtte faren til Claire igjen at dette var planlagt. 9624055[/snapback] Det der tenkte jeg ikke over, takk for oppklaringen =) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Trur også Haitianren har noe og gjøre med peter's memoryloss. Men syntes det er rart at peter lot han gjøre det, om peter kanskje ikke ville det? Vannsklig og si, men spoilerfix updata spoilerene i dag. Blir spennede og lese når jeg kommer hjem, kanskje det er et par svar; ) Er neste episode Sylar og NIkki&co kommer tilbake:D Gleder meg til det, Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Trur også Haitianren har noe og gjøre med peter's memoryloss. Men syntes det er rart at peter lot han gjøre det, om peter kanskje ikke ville det? 9624303[/snapback] Det kan ha noe med at han satt i sentrum av en nuke å gjøre? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hmm.... Er sikker på at jeg har sett et eller annet sted at han nye vennen til Claire på skolen svevde i lufta, men klarer ikke å finne det igjen.. Noen som vet ? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dritbra på andre episode! Peter tar helt av med den shock greia si da Maya er helt syk med de øynegreierne sine.. Ble jo nesten skremt av å se henne.. Håper sylar blir en seriøs sidekick/slave til en ekstra badass fyr Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hmm.... Er sikker på at jeg har sett et eller annet sted at han nye vennen til Claire på skolen svevde i lufta, men klarer ikke å finne det igjen.. Noen som vet ? 9624753[/snapback] tre minutter før slutten på s02e01. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har nettopp sett episode 2, og sier meg godt fornøyd med sesongen så langt. Tøft å se at Peter begynner å få litt kontroll. Ingen tvil om at serien fortsetter i stor stil, dette blir nok veldig bra utover Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg tror også Kensei har alle kreftene. Jeg tror kanskje han er opphavet til kreftene eller noe i den dur.. Forresten, Peters elektrisitetskrefter.. Har vi møtt på noen tidligere som har hatt dette? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Forresten, Peters elektrisitetskrefter.. Har vi møtt på noen tidligere som har hatt dette? 9628040[/snapback] Jeg tror faktisk moren hans har den poweren, tror det var hun som slo av strømmen i politibygningen og kloret seg selv. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Forresten, Peters elektrisitetskrefter.. Har vi møtt på noen tidligere som har hatt dette? 9628040[/snapback] Jeg tror faktisk moren hans har den poweren, tror det var hun som slo av strømmen i politibygningen og kloret seg selv. 9628306[/snapback] Hmm, det kan jo faktisk stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå