Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kul episode :p likte ikkje så godt desse nye mexicanerane. Ehm.. Kva skjedde egentlig med ho der Niki Sanders og sønnen og han der DL fyren? synest egentlig det er heilt greit at dei forsvant frå serien om det er det som har skjedd. Creepy det der som Claire gjor på slutten med tåa si :O Men Peter kan han få evnane til Sylar som Sylar har stjelt frå andre? Då blir han jo overpowered, men synest han berre burde kunne få den evnen som gjer at man "forstår korleis ting fungerer".

Har ikkje heilt forstått dette med dei bilda med sånnt merke på? dei dauer liksom? Var det Sylar som hoppa ned sammen med faren til Hiro? før gikk jo Sylar alltid rundt med ein caps eller noko som skygga ansiktet hans

Lenke til kommentar
Creepy det der som Claire gjor på slutten med tåa si :O

9620902[/snapback]

Creepy som i "Oj, eg visste ikkje ho kunne gjere det der", eller creepy som i "Oj, det der var ekkelt?"

9620980[/snapback]

Creepy i som om at "ho kan heale seg sjølv men kjenner ho smerte?" og "er ho heilt galen? halloo? klippe av seg tåa?" litt sånn creepy...

Virker faktisk som om at ho ikkje kjenner smerte så veldig godt.

Lenke til kommentar

Hmm ... En liten teori angående Peter; han kan jo nå kaste strømkuler eller noe slikt. Betyr dette at han har møtt den personen som han hadde møtt når han sloss mot Sylar i fremtiden? (Det var en forbausende likhet mellom de to kreftene)

Er denne personen en venn, siden han lot Peter leve? Er han med i den gjengen som sendte en helt for å drepe faren til Hiro?

Peter kastet også kulene, eller hva det var, rett før han skulle bli slått. Han så også veldig redd ut, så jeg antar da at han var veldig redd når han møtte denne strømkule-personen. Var han redd fordi han ble overfalt? Eller fordi det var flere enn én person med slike krefter? Har Peter også fått andre krefter da?

Noen som har svar? :p

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg er så glad i sesong 2, når Vlaire klippet av seg tå og han gutten så det måtte jeg bare le, var rett og slett teit.

Også han Mohinder(eller hvordan det skrives) når han kurerte han "få folk til å glemmeting mannen" han var jo med i forrige sesong også og jeg mener at han og Mohinder har sett hverandre før, men når de så hverandre nå så kjente de ikke hverandre? og sånn generelt sett, virker nesten som ingen kjenner hverandre i serien lengre, bortsett fra Mohinder og faren til Claire. Hva er dette for noe egentlig?

Kan hende jeg har gått glipp av noe, er ikke akkurat noe "die hard" heroes fan, men ja..

Edit: Han som angrep og drepte faren til Hiro er nok neppe Sylar, siden faren sa "det var deg jeg hadde minst forventet at skulle komme" eller noe slikt, så han er da en av disse gamle folka han også? og sylar er jo en av de "nye" eller fra sesong 1 da.

Også har vi morra til Peter som ble angrepet, de klippa vi fikk se, så nesten ut som hun klorte seg selv eller noe, men det var vel en eller annen slemming her også, sikkert han som drepte faren til Hiro eller en eller annen, kanskje det er en gjeng med slemminger som står frem etterhvert.

Skjønner heller ikke helt hvorfor Peter skal ha hukommelses tap, ja han eksploderte men allikevel.

Har en følelse om at det har skjedd mye innimellom sesong 1 og 2 som ikke har blitt vist, syns ikke helt det fungerer, er for mye som man lurer på, eller vertfall for mind\ del.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...