Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, peter har enormt potensiale ;) ser for meg han som en godlike hero på slutten av serien hvis han blir med heleveien.

9614273[/snapback]

Skal ikke se bort ifra at de vender han mot mørket en eller annen gang også, for så å finne tilbake til seg selv.

Men ja han har jo et enormt potensiale, lurer på om det er noen grense på hvor mange abilitys han kan tilegne seg. :)

Lenke til kommentar

Men for meg virker det som om han sliter med å kunne bruke de forskjellige evnene. Han er ikke like flink til det som Sylar, noe som egentlig er rart i og med at Peter i teorien skal ha alle kreftene til Sylar.

Også den som gjør at han ser hvordan ting fungerer.

Lenke til kommentar
Men for å se hvordan ting fungerer må han jo skjære av hodene til folk. Det har han ikke gjort, enda. :)

9615829[/snapback]

Joda, men når han får kreftene er det jo naturlig å tro at han veit hvordan han bruker kreftene pågrunn av den abilityen. Med mindre han ikke har lært seg å håndtere den enda da :p

Lenke til kommentar
Men for meg virker det som om han sliter med å kunne bruke de forskjellige evnene. Han er ikke like flink til det som Sylar, noe som egentlig er rart i og med at Peter i teorien skal ha alle kreftene til Sylar.

Også den som gjør at han ser hvordan ting fungerer.

9615748[/snapback]

Vel det er jo ikke sånn at han vet hvilke krefter Sylar har. (Ikke alle han har i alle fall) Eller hvilke krefter noen andre har for den sags skyld. Vi så det jo feks. når han skulle "redde" Claire, han hadde møtt henne osv. men visste jo ikke at hun kunne helbrede seg selv. Og det var jo fordi Claire var i nærheten at han klarte det første gangen, ikke før hun fortalte det skjønte han at det var henne som hadde fått han til å overleve fallet.

Og når folkene som orginalt har kreftene ikke er rundt Peter, så må han tenke på de, eller tenke på hvordan de fikk han til å føle seg. Dermed må han vite både hvilke krefter ulike personer har, og av hvem han har fått sine for å klare å bruke de.

Dette ble meget krunglete forklart, men med tid og stunder kommer nok Peter til å bli meget ressurssterk.

Lenke til kommentar

Må si dagens episode var grise rå!! ... Peter er virkelig tilbake, kreftene begynner og kommetilbake og da blir det morro. Ellers arti med Hiro og Kensei :) lurer på hva som er dealen med han kammeraten til Clair, snakker om stalker, snik titter inn i viduet og greier. Det er tacky..

Lenke til kommentar
Virker sånn at de framstilte han til og være slem, men jeg trur han kommer til og lære Claire mye. Mye om hvordan hun skal takkle kreftene og hvordan hun kan bruke dem uten og være redd for og bli merka.

9581392[/snapback]

Er jo ingen måte å kontrollere hennes evne på da.

Skal hun liksom velge å ikke heale seg selv når det er folk i nærheten? Høres ut som det kan gi mye ekstra smerte... Hva om hun dør foran folk?

Lenke til kommentar

Sånn, då har eg endeleg lest gjennom heile tråden og kan byrje å poste her!

For å vere heilt ærleg, so likte eg faktisk ikkje sesong 1 so godt. Eg veit ikkje kvifor, men det er først no eg har verkeleg fått augene opp for Heroes.

Det eg synst var spennande i sesong 2, var det meksikanske (eller kva land dei enn no kjem frå) søskenparet. Evna til ho dama er sinnsjukt stilig! Heile greia med å grine svarte tårer eller kva det no er, har ein, for meg i alle fall, meget religiøs og betydningsfull undertone. Og den undertonen blei ikkje akkurat svakare når ho "synske" dama sa at ho hadde evna til å drepe sjølvaste djevelen (Sylar/Boogeyman anyone??;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...