F.torres Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 skal til lillehammer? noe som er kult og gjøre der? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hunderfossen, Lilleputthammer, Maihaugen og Bjerkebæk.' Som alt er kjedelig:P vi har 2 nokså fine strender og en "Kulp/dam" hvor det går ann å sole seg og bade, men akkurat nå er ikke været toppers. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Hunderfossen, Lilleputthammer, Maihaugen og Bjerkebæk.'Som alt er kjedelig:P vi har 2 nokså fine strender og en "Kulp/dam" hvor det går ann å sole seg og bade, men akkurat nå er ikke været toppers. 9029153[/snapback] hehe, trur ikke vi skulle til hunderfossen. er det mange butikker der nede? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dere får stikke innom strandtorget kjøpesenter Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvorfor ikke fortelle oss hvilken aldersgruppe du er i og litt om dine intresser? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Dere får stikke innom strandtorget kjøpesenter 9029849[/snapback] er det bra der? noe god kebab der? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Masse fett i lillehammer da. Som f..eks: Storgata, der er det butikker som... Nei, skal det være fett i lillehammer må du bo der, eller skje noe. Liker du gamle hus, og daue folk og bilder og slikt, så er det nok av museumer for deg. Er det fint vær, så er det jo flere gode badespotter, men de aller beste kan være vanskelige å finne for noen som ikke er kjent her. Ellers så kan du jo stikke innom Strandtorget kjøpesenter. Der kan du gå rundt i ring og se på butikker, sågar kjøpe noe. Det du sikkert ender opp med her, er å gå rundt i storgata, og hvor lenge skal du være her? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 vi skal være der 3 dager, interessene mine er vel fotball og data (data blir deti kke no av) siden vi skal bo på en hytte. jeg skal ha med en søster på 10 en mor på 40 en far på 47 og bestemor på rundt 60 trur jeg Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 er det bra der? noe god kebab der? 9029868[/snapback] Noe veldig god kebab får du vel ikke tak i, i lillehammer. Men skal du ha kebab, så må du opp i storgata, er en liten kjosk ved den store pipa ved lilletorget. Men aner ikke hvordan kebaben er der, eller når de åpner. Også har vi olympia, i andre enden av gågata, og litt til. nermest parken. den er vel åpen nesten hele dagen... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Lillehammer pizzeria har en usaklig god kebabpizza. Dere får stikke dit. Billig er det der også. Gratis kaffe mens du venter, etter mat og hele pakka egentlig Fint i parken hvis det er go'vær. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Sommerbobben! Dog tror jeg du ikke tørr dette .) Endret 8. juli 2007 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Halla! Jeg bor i Lillehammer. Det er ganske lite å finne på i Lillehammer for en ungdom. Men likevell så kjeder jeg meg aldri =) Det er et sted de har god kebab! Rett ved siden av parker og Lilllehamere VGS. Jeg går på skolen så det blir en del turer over til sjappa der i friminuttene Digg kebab! Du kan jo dra på stampa ved håkonshall og se på fotballkamper. Eller så kan du komme til meg og sitte foran PC'n^^ Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Halla! Jeg bor i Lillehammer. Det er ganske lite å finne på i Lillehammer for en ungdom. Men likevell så kjeder jeg meg aldri =) Det er et sted de har god kebab! Rett ved siden av parker og Lilllehamere VGS. Jeg går på skolen så det blir en del turer over til sjappa der i friminuttene Digg kebab! Du kan jo dra på stampa ved håkonshall og se på fotballkamper. Eller så kan du komme til meg og sitte foran PC'n^^ 9030593[/snapback] jeg kan komme til deg og sitte ved dataen takk får masse tips! trur ikke jeg kjeder meg! er det en eller fler internett cafeer i byen? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Finnes ikke Internetkafeer her... Men det går da ikke ann å kjede seg i Lillehammer? Gå i gågata og shop, eller kjed deg. Stikk innom turistsjappa nær nordre enden, står et troll utafor. Så får du sett arbeidsplassen min og... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Finnes ikke Internetkafeer her...Men det går da ikke ann å kjede seg i Lillehammer? Gå i gågata og shop, eller kjed deg. Stikk innom turistsjappa nær nordre enden, står et troll utafor. Så får du sett arbeidsplassen min og... 9031274[/snapback] jobber du ved det trollet? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 jobber du ved det trollet? 9031291[/snapback] Tja, egentlig jobber jeg inne ved disken, men du kan vel si det. Trollet liker seg best alene... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 jobber du ved det trollet? 9031291[/snapback] Tja, egentlig jobber jeg inne ved disken, men du kan vel si det. Trollet liker seg best alene... 9031298[/snapback] sikker på at du ikke er trollet da ? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 sikker på at du ikke er trollet da ? 9031327[/snapback] Ganske. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Halla! Jeg bor i Lillehammer. Det er ganske lite å finne på i Lillehammer for en ungdom. Men likevell så kjeder jeg meg aldri =) Det er et sted de har god kebab! Rett ved siden av parker og Lilllehamere VGS. Jeg går på skolen så det blir en del turer over til sjappa der i friminuttene Digg kebab! Du kan jo dra på stampa ved håkonshall og se på fotballkamper. Eller så kan du komme til meg og sitte foran PC'n^^ 9030593[/snapback] jeg kan komme til deg og sitte ved dataen takk får masse tips! trur ikke jeg kjeder meg! er det en eller fler internett cafeer i byen? 9030968[/snapback] Finnes ingen internettkafaer så vidt jeg vet. Men viss du har med laptop så er det trådløs nett flere steder. Opus, Felix m.m. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er det ikke en internettkafe ved Stasjonen, nedafor Ungdomssenteret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå