Gå til innhold

hva finne på i lillehammer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hunderfossen, Lilleputthammer, Maihaugen og Bjerkebæk.'

Som alt er kjedelig:P vi har 2 nokså fine strender og en "Kulp/dam" hvor det går ann å sole seg og bade, men akkurat nå er ikke været toppers.

9029153[/snapback]

hehe, trur ikke vi skulle til hunderfossen. er det mange butikker der nede?

Lenke til kommentar

Masse fett i lillehammer da. Som f..eks: Storgata, der er det butikker som...

Nei, skal det være fett i lillehammer må du bo der, eller skje noe.

Liker du gamle hus, og daue folk og bilder og slikt, så er det nok av museumer for deg.

Er det fint vær, så er det jo flere gode badespotter, men de aller beste kan være vanskelige å finne for noen som ikke er kjent her.

Ellers så kan du jo stikke innom Strandtorget kjøpesenter. Der kan du gå rundt i ring og se på butikker, sågar kjøpe noe.

Det du sikkert ender opp med her, er å gå rundt i storgata, og hvor lenge skal du være her?

Lenke til kommentar
er det bra der? :)  noe god kebab der?

9029868[/snapback]

Noe veldig god kebab får du vel ikke tak i, i lillehammer.

Men skal du ha kebab, så må du opp i storgata, er en liten kjosk ved den store pipa ved lilletorget. Men aner ikke hvordan kebaben er der, eller når de åpner.

Også har vi olympia, i andre enden av gågata, og litt til. nermest parken. den er vel åpen nesten hele dagen...

Lenke til kommentar

Halla!

Jeg bor i Lillehammer. Det er ganske lite å finne på i Lillehammer for en ungdom. Men likevell så kjeder jeg meg aldri =)

Det er et sted de har god kebab! Rett ved siden av parker og Lilllehamere VGS. Jeg går på skolen så det blir en del turer over til sjappa der i friminuttene :p Digg kebab!

Du kan jo dra på stampa ved håkonshall og se på fotballkamper. Eller så kan du komme til meg og sitte foran PC'n^^

Lenke til kommentar
Halla!

Jeg bor i Lillehammer. Det er ganske lite å finne på i Lillehammer for en ungdom. Men likevell så kjeder jeg meg aldri =)

Det er et sted de har god kebab! Rett ved siden av parker og Lilllehamere VGS. Jeg går på skolen så det blir en del turer over til sjappa der i friminuttene :p Digg kebab!

Du kan jo dra på stampa ved håkonshall og se på fotballkamper. Eller så kan du komme til meg og sitte foran PC'n^^

9030593[/snapback]

jeg kan komme til deg og sitte ved dataen :dribble: takk får masse tips!

trur ikke jeg kjeder meg! er det en eller fler internett cafeer i byen?

Lenke til kommentar

Finnes ikke Internetkafeer her...

Men det går da ikke ann å kjede seg i Lillehammer? :p

Gå i gågata og shop, eller kjed deg. Stikk innom turistsjappa nær nordre enden, står et troll utafor. Så får du sett arbeidsplassen min og...

Lenke til kommentar
Finnes ikke Internetkafeer her...

Men det går da ikke ann å kjede seg i Lillehammer? :p

Gå i gågata og shop, eller kjed deg. Stikk innom turistsjappa nær nordre enden, står et troll utafor. Så får du sett arbeidsplassen min og...

9031274[/snapback]

jobber du ved det trollet?

Lenke til kommentar
Halla!

9030593[/snapback]

jeg kan komme til deg og sitte ved dataen :dribble: takk får masse tips!

trur ikke jeg kjeder meg! er det en eller fler internett cafeer i byen?

9030968[/snapback]

Finnes ingen internettkafaer så vidt jeg vet. Men viss du har med laptop så er det trådløs nett flere steder. Opus, Felix m.m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...