travis_g Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Har vært lenge borte nå. Har ikke holdt på på et års tidn, men fikk plutselig ånden over meg igjen Så jeg slang sammen noe i natt. Link EDIT: Fikset link etter flytting Endret 11. juli 2007 av travis_g Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Man ser jpg-komperimering på headeren og menyvalgene. (= ikke pent.) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Fryktelig skrikende farger, også føler jeg at jeg har sett de insektkrekene før... Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 "For morro skyld.." Skal det ikke stå moro? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er ingen <title> på siden. Bare default med "tittel på siden". Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg kan ikke se komprimeringen, men det kan hende det har noe med skjermen min eller oppløsningen å gjøre. Har lagt til tittel på siden nå. (Hadde glemt den ) Jeg vet at moro egentlig skrives med bare en r. Hadde skrevet det med 2 med vilje. Når det gjelder dyrene, så kan det godt hende at du har sett marihøner før, men det bildet er noe jeg har tatt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå