Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvordan få vekk spy fra sofa og kuskinn?

Anbefalte innlegg

Ja.. skulle sitte her å drikke litt me en 2-3 kompiser i går.. endte med en fest med en del mere folk..

og da klarte en av gjestene å spy i sofaen, og på gulvteppet som er ekte kuskinn..

har og spy på en sofapute her.. hvordan får jeg det bort?

har gnukket lenge på sofaen nå med salo og vann, og ser ut som alt er borte, men lukter enda fælt :cry:

gah.. sint.. skulle ikke ha noen fest >_<

noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dynk alt sammen i en parfyme? :D

Høres vel ut som at det bare er lukta som sitter igjen, så prøv å få lufta det eller noe sånnt.

9028749[/snapback]

ja parfyme må jeg ha på.. ja men er litt vanskelig å få lufta en hel sofa da, kan ikke ta den ut liksom..

Lenke til kommentar

Legg puta i bløt med noen middler som ikke skader fargen, men desverre må du regne med at det vil gå noen dager før den er ordentlig tørr. Hender noen spyr i bussen, da tar vi ut den delen av setet som er rammet og bytter til en ny, da det tar noe tid å få renset dette.

Så bør nok heller forberede deg på en unnskyldning, om evt foreldre ikke skulle vite om dette.

Lenke til kommentar
Legg puta i bløt med noen middler som ikke skader fargen, men desverre må du regne med at det vil gå noen dager før den er ordentlig tørr. Hender noen spyr i bussen, da tar vi ut den delen av setet som er rammet og bytter til en ny, da det tar noe tid å få renset dette.

Så bør nok heller forberede deg på en unnskyldning, om evt foreldre ikke skulle vite om dette.

9030298[/snapback]

oki, vi slengte den i vaskemaskinen, og ser ut til at det gikk bra :)

nja, har fikset det så fint her at de kommer ikke til å bry seg om det tror jeg nå :)

Lenke til kommentar

9030298[/snapback]

nja, har fikset det så fint her at de kommer ikke til å bry seg om det tror jeg nå :)

9030443[/snapback]

Så lenge de ser du har gjort det du kan for å ordne opp får vi håpe de er fornøyde, ingen grunn til noe annet. Alle har jo uhell i blant.

Lykke til

Lenke til kommentar

9030298[/snapback]

9030443[/snapback]

Så lenge de ser du har gjort det du kan for å ordne opp får vi håpe de er fornøyde, ingen grunn til noe annet. Alle har jo uhell i blant.

Lykke til

9031144[/snapback]

Jepp.. takker :)

Lenke til kommentar
Eventuelt renseri om du ikke syns du får den ren nok. Jeg fikk hundediare på en dyne. Da var jeg sjeleglad for at renseriet gjorde et unntak, ja. Stakkars damen på renseriet.

9042204[/snapback]

Renseri er vel rimelig uaktuelt..

Men, fikk som sagt vasket puten i vaskemaskinen, kuskinnet ble skylt og har hengt ute i 2 dager så går bra med det.. å sofaen lukter mere grønnsåpe enn spy nå, så tror det skal gå bra :)

De kommer hjem om noen timer, og "katten spydde i sofaen" om dem merker noe, så skal nokk gå bra :)

Er vel kansje værre med alle sigarettsneipene og all den brukte snusen som er kastet og kjisjet over alt, men ska nokk få det bort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...