Bache83 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har kjøpt Wii og spillet Zelda. Det jeg lurer på er om man er nødt til å bruke disse kontrollene som man må bevege i luften for å f.eks slå? Kan man ikke bruke den "Vanlige" kontrollen? Jeg har nemlig kjøpt den vanlige kontrollen i tillegg, men får den ikke til å fungere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du kan ikke bruke classic-kontrolleren på Zelda TP, så enkelt er det.... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Da må du ha GC utgaven med GC kontrollere og GC Memory Card, går nok ikke med Wii versjonen er jeg redd. På GC versjonen kan du derimot ikke sveive med Wii kontrollen. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Da må du ha GC utgaven med GC kontrollere og GC Memory Card, går nok ikke med Wii versjonen er jeg redd. På GC versjonen kan du derimot ikke sveive med Wii kontrollen. 9028639[/snapback] Hehe, hva er poenget med Wii, hvis du ikke har lyst til å bruke kontrollerne? Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Poenget med Wii er at Zelda er knallbra! Ser bare idiotisk å bruke den kontrollerne Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Poenget med Wii er at Zelda er knallbra! Ser bare idiotisk å bruke den kontrollerne 9028669[/snapback] Du har nok missforstått litt skjønner du. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvem bryr seg hvordan det ser ut? Ser ikke så lurt ut å stå og trampe på en matte heller, men ingen bryr seg. Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Poenget med Wii er at Zelda er knallbra! Ser bare idiotisk å bruke den kontrollerne 9028669[/snapback] Hvorfor har du kjøpt Wii da? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Lurte på det samme som deg der.. Hvorfor kjøpte du ikke en gamecube og gledet deg over spillet på den..? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ser bare idiotisk å bruke den kontrollerne 9028669[/snapback] Nå har jeg hørt det også Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvis du tenker over hvor idiotisk du ser ut når du vifter kontrollen i lufta, er du for ung til å ha en Wii, kjøp en når du blir litt eldre og slutter å bry deg om hva folk synes om deg Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Poenget med Wii er at Zelda er knallbra! Ser bare idiotisk å bruke den kontrollerne 9028669[/snapback] Du vet at du kan få nøyaktig det samme spillet på gamecube? Uten de "idiotiske" kontrollerne? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvorfor kjøpte du en wii da? de kontrollene er jo hele Poenget med konsollen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvis den eneste grunnen til å kjøpe Wii er kontrollen, da har ikke Wii mye å vise til og kommer til å gå en rask død i møtet. Det burde absolutt vært mulig å spille alle spill uten å måtte sitte å veive med kontrolleren. Det er ikke alltid man ønsker være aktiv under spillingen. Noen ganger er det greit å bare kunne sitte bakoverlent i en sofa og spille på en "vanlig" kontroller. Så muligheten burde absolutt ha vært tilstedet. Ørjan... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Når skal folk lære seg at Wiiens unike kontroller er det som gjør Wii unik? Og at den blir å "gå en rask død i møte" er det største svadaet jeg har lest på lenge. Det er i alle fall ikke det 3dje parts utviklere tror, og det er de som satser penger på konsollen. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvis den eneste grunnen til å kjøpe Wii er kontrollen, da har ikke Wii mye å vise til og kommer til å gå en rask død i møtet. Det burde absolutt vært mulig å spille alle spill uten å måtte sitte å veive med kontrolleren. Det er ikke alltid man ønsker være aktiv under spillingen. Noen ganger er det greit å bare kunne sitte bakoverlent i en sofa og spille på en "vanlig" kontroller. Så muligheten burde absolutt ha vært tilstedet. Ørjan... 9078147[/snapback] Hehe, selv ligger jeg i sofaen og spiller Mario Strikers Charged Football online, og det går helt glimrende. Du trenger ikke å veive spesielt mye skjønner du. Prøv det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Skal ikkje meir enn ein liten håndledd bevegelse til får å veive med sverdet etc. i TP, og andre spill for den saks skyld. Men er ikkje alltid like lett å la vær å leve seg inn Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Når skal folk lære seg at Wiiens unike kontroller er det som gjør Wii unik? Og at den blir å "gå en rask død i møte" er det største svadaet jeg har lest på lenge. Det er i alle fall ikke det 3dje parts utviklere tror, og det er de som satser penger på konsollen. 9078357[/snapback] Nettopp. Det er behov for mer enn kontrolleren. Gode unike spill er også nødvendig. Kontrolleren alene vil ikke gjøre Wii til en suksess. Ørjan... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er det ingen Wii spill Classic kontrolleren virker på? Bror min lurer på om han skal skaffe seg en, av samme grunn som noen nevner her.. Sitte litt 'avslappet' og spille også. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hva er galt med Wii-Moten når jeg kjøpte Wii og Zelda no i sommer spilt jeg det med bare matpauser og do pauser 15 timer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå