Gå til innhold

Kit eller hus og objektiv

Anbefalte innlegg

Flashback går ut 18 juli i følge Afseth, og han bør vite slik.

9071243[/snapback]

Ja, Nikon har forlenget kampanjen til 18. juli, selv om det på skjemaet man har fått utdelt står 30. juni. Vi har fått et skriv fra Nikon om at de har forlenget det. Etter det, går det rykter om at de skal ha noe lignende Cashback-kampanjen til Canon.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Valget falt tilslutt på ; D40x kit m/18-70 http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=70630

God service på fotovideo også, hadde selvsagt ikke bestilt minnekort så da ringte de og hørte om jeg ikke skulle ha det.

Eneste jeg også skulle hatt er vel en kameraveske.

9193492[/snapback]

Gratulerer med et fornuftiig valg og håper du blir fornøyd. Husk å lær deg A og S program og ikke bare skyt i auto, så for du mange fine bilder du kan dele med oss her for vurdering !

/L

Lenke til kommentar

Hmm, finner faktiskt ingen instruksjonsbok som fulgt med.....

Kan det være siden dette er et kit som er satt sammen av butikken ?

Står hus på eska til kameraet og objektivet kom selvsagt i en annen eske.

På hurtigveiledningen står det likevel : Fullstendig informasjon om bruk av ditt Nikon digitalkamera finner du i Nikon Guide til digital fotografering med D40x.

Finner ingen slik guide ? Mulig den er på nett ?

Skulle gjerne sett litt i den, så jeg visste litt mere hva alle knappene og innstillingen gjorde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ettersom du har kjøpt hos Fotovideo, som visstnok kun har norske utgaver, så skal det følge med bruksanvisning på norsk. Det har vært tilfeller hvor Nikon selv har glemt å legge i bruksanvisningen. Hvis du tar kontakt med Fotovideo, så ordner de en norsk bruksanvisning til deg... selvsagt uten tillegg i prisen.

Om du har kjøpt hus (+ objektiv) eller kit, har ingenting å si på om det følger med bruksanvisning eller ikke. Så det er ikke et tema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...