1915 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 var aldrig på nett. glemte bare å dra ut kabeln Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvorfor jeg sier at PC-Cillin, Norton er bedre? Jo Det skal jeg fortelle. Det er fordi ved to annledninger så har jeg brukt NOD32 og da hadde jeg Virus. Den ene PC`en var min bror sin og NOD32 klarte ikke å fjerne Virusene. På Den andre PC`en var min laptop som jeg også hadde virus på, men NOD32 klarte aldri å fjerne det heller. At NOD32 fungerer bra for dere er bra for dere, men jeg velger å ikke stole på NOD32 mer. Har veldig gode erfaringer med PC-Cillin Internet Security, Norton Internet Security forsåvidt. Norman er etter min mening noe forbanna møkk. Vet ikke helt hva du mente med de som følgte med PC`en og de som ikke gjorde det. Men jeg har iallefall sagt hvorfor jeg synes de programmene jeg bruker er bedre enn NOD32. Slik er det sikkert med dere også. F. eks når det gjelder Antivirusprogram/AntiSpyware program. Har dere et program som skal fjerne Spyware og programmet ikke klarer å fjerne Spywaren, så har dere ikke så veldig god tiltro til programmet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg