samesau Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei! Har en office xp cd, med product key, men cd`en er ødelagt Er det noen mulighet til å laste ned office, og legge inn den tillgangsnøkkelen jeg har? Fant ikke noe på microsoft sine hjemmesider Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 send en mail til microsoft så sender de deg ny cd. Lenke til kommentar
samesau Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 send en mail til microsoft så sender de deg ny cd. 9028285[/snapback] Men det er en gammel office xp cd da... Sender de nye uten at jeg må betale for det? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du vet ikke før du spør, og det kan umulig skade å spørre Jeg vil tro de ikke kommer til å protestere på det om du kan vise til kjøpskvittering eller nøkkel registrert i ditt navn. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg mener at de kun sender den en ny installasjonsCD og du bruker din gamle aktiveringskode! Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Om det bare er riper i cd'en så går det vel an å bruke cd-rens også? Men om cd'en er totalt ødelagt, så har eg hørt at Microsoft har sendt ut cd'er så lenge du allerede HAR en produktnøkkel.! Ville nok annbefalt å sende ein mail og spørre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå