RastaXP Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 787 ser ut som et sikkelig fly, men tviler på at komforten kommer oss til gode. Økonomiklasse kommer sikkert med standard vindu, triste trange seter og liten plass. Flyselskapene presser jo ofte inn ekstra seterader. Men er jo bra med nytt luftsystem, da det gamle gjør lufta ganske tørr. Lurer på om det finnes russiske sammenlignbare. Tupolev har jo noen på 737, og 757 størrelse mener jeg. Tror dog ikke Tupolev er noe særlig fly da, er stort sett dritt selskap som bruker de. Men nå kommer det jo et nytt fra Sukhoi som heter Superjet. Ser litt spennende ut: Superjet 100 Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tror vel neppe at det blir noen option for flyselskapene som skal opererer 787 å bestille mindre vinduer. Ikke ta sorgene på forskudd, det er for det meste ikke de verste lavprisselskapene som skal fly denne kørja! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vinduene blir nok som de er, det er jo ingen større kostnad å ha et større vindu? Men seter er jo noe flyselskapene velger, så du må nok forvente litt trangere fly enn modellene du ser.. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 787 kan nok forventes å operere f.eks København-Tokyo (som SK har 767 på nå), så veldig trangt blir det nok ikke. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Når jeg sier standard vindu, mener jeg slike med god gammeldags nedtrekk på. Kan umulig være lønnsomt med lcd teknologi i alle vinduene. Blir sikkert optional som ekstrautstyr. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ser veldig lite ut i grunnen...men er vell større en det ser ut som på bildene der da Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ser veldig lite ut i grunnen...men er vell større en det ser ut som på bildene der da 9061195[/snapback] Dette er IKKE ment som noen arvtager til jumboen, men heller som et mellomdistansefly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå