Gå til innhold

Sharp og Elkjøp

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lite peiling på tv, bortsett fra at jeg ser en del på...

Vurderer å kjøpe ny og ser at Elkjøp har et tilbud på Sharp LC37SA1E, denne koster nå 6795,-

Er dette en god pris? Den koster fortsatt mlm 11 og 13000 på andre steder, blant annet hos Sharp selv.

Jeg skjønner at det sikkert ikke er siste modell, men det er en ålreit størrelse for meg og en absolutt overkommelig pris. Den skal brukes til å se vanlig tv, fotball og film. Ikke noe hjemmekinoanlegg eller spill....

Jeg er såpass blank at jeg ikke har helt klart for meg forskjellen på lcd, plasma og hva hd-ready osv betyr.

Ok, fint om noen med mer peiling enn meg gir tilbakemelding før i morra tidlig, da jeg evt skal kjøpe den da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja altså, hvis du drar ned til Elkjøp så kan dem sikkert skru på TV'en slik at du kan se kvaliteten selv. Tviler på at noen her kan fortelle deg hva som passer dine behov når det gjelder TV-titting.

Og forskjellden på LCD, plasma og HD finner du ved å Google på det/ Søke på Wikipedia!

=)

Lenke til kommentar
Hvis du fant ett tilbud på den til under 7.000kr. tror jeg du bør forte deg å kjøpe den. Kan ikke si at jeg fant noe tilbud på den for å være ærlig.

9029070[/snapback]

Stod i Elkjøp-reklamen som dumpa ned i postkassen i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...