Gå til innhold

Olympus E-410 Erfaringer?

Anbefalte innlegg

570mA blir nok noe snaut.  Særlig, ettersom Clas Ohlsen har en "hoki-koki" variant på 810mA til 298,- Dvs. Det står 720mA i katalogen, men 810mA på pakka...

Tom

Edit - tyrkleif

9069480[/snapback]

Ja syntes nok også det hørtes i snaueste laget ut, de hoki-koki hadde jeg villet sjekket litt mere om før jeg kjøpte, hørtes litt suspekt ut ;-)

9070988[/snapback]

Nå kom jeg på hva "Hoko-koki" merket til Clas heter: UniRoss. Er det noen som kjenenr til det ?

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i bryllup og barndåp i går, fikk ikke lov å bruke blits. Måtte også ta bilder fra plassen hvor vi satt. Brukte 40-150 objektivet og fikk utrolig bra bilder. Tidligere når man har vært i kirka så har man jo dratt frem canon s-60 som man har, knipset et par bilder eller to for så å legge det ned igjen. Da bildene stort sett ikke har blitt annet en grums. Så var det altså ikke i går... Så langt må jeg si meg storfornøyd med kjøpet :)

Så kan man jo håpe på at man etterhvert lærer så mye at man kan ta enda bedre bilder.

Lenke til kommentar

Det er, og bør, være forbeholdt de med en avtale om slikt å kunne bevege seg friere i kirken når man skal fotografere. Jeg har flere ganger hatt den jobben, men ville aldri beveget meg bort fra mitt sete når jeg har vært vanlig gjest.

Kjekt at objektivet gav deg den funksjonaliteten du trengte.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Var i bryllup og barndåp i går, fikk ikke lov å bruke blits. Måtte også ta bilder fra plassen hvor vi satt. Brukte 40-150 objektivet og fikk utrolig bra bilder. Tidligere når man har vært i kirka så har man jo dratt frem canon s-60 som man har, knipset et par bilder eller to for så å legge det ned igjen. Da bildene stort sett ikke har blitt annet en grums. Så var det altså ikke i går... Så langt må jeg si meg storfornøyd med kjøpet  :)

Så kan man jo håpe på at man etterhvert lærer så mye at man kan ta enda bedre bilder.

9076266[/snapback]

Joda, søskenbarnet mitt hadde en kompis av seg som hadde den jobben. Slik at jeg måtte pent holde meg på mitt sete. Han som kunne vandre rundt hadde en Nikon D-70 med kitobjektiv pluus en tele. Det morsomme var at mange av mine bilder ble langt bedre og med mere lys en det han hadde. 40-150 Objektivet var egentlig midt i blinken til den avstanden som vi ble henvist til å holde oss på. Da han manglet objektiv i det området så fikk han litt problemer, men ikke være en at når søskenbarnet mitt får bildene fra oss begge, så har han veldig mange bra bilder å velge mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...