NorvegianDad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har leitet etter en graveringspenn i det siste,men det var neimen ikke lett,noen som vet hvor de selger disse til en rimelig pris? Den må gå på strøm,ikke luft eneste jeg fant var en til 35£ i england,og det blir litt for dyrt med tanke på transport toll og sånt. Fant også en til 899kr her i norge,en såkalt dremell.Det blir for dyrt og var ikke særlig interresant. Noe sånn som dette her tenkte jeg på: Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Får du graveringspenner som går på luft? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Får du graveringspenner som går på luft? 9028079[/snapback] ja,trykkluft tror jeg,men da må du jo ha kompressor..og det har ikke jeg Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ah, da forstår jeg Tittet rundt på Clas Ohlson? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Ah, da forstår jeg Tittet rundt på Clas Ohlson? 9028115[/snapback] ja sjekket både den og biltema..de hadde visst før tror jeg ' hmm.sjeket en gasng til og fant denne...http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=14388674 hehe..men er ikke sikker på om den er noe krafitg,men kan alltisd sjekke da Endret 8. juli 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå