mX mann Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 nor jeg spiller spill så hener det at Windows mus pekeren kom er fram mens jeg spiler det er veldig iriterende, Har prøvd og skifte mus men det samme skjer. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Tror nok ikke det er et problem som har med musa å gjøre, ligger nok noen fine bugs i windass der :wink: Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Har det samme problemet, og jeg er ganske sikker på at det er relatert til hovedkortet, EPoX 8KHA+, ihvertfall i min sammenheng. Er igrunn møkk lei hele 8KHA+, bare problemer hele tiden. Heldigvis får jeg KR7A-RAID imorra. :smile: [ Denne Melding var redigert av: DeltaVifte på 2001-12-30 15:26 ] Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 jeg har ett ep-51mvp3f-a hovekort Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 hadde samme problem med den gamle PC-en..egentlig pappas men samma det :wink:. ta bort win themes og se om det funker da Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Hvor for jeg tatt vek win themes Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 jeg har vært for det samme problemet i noen spill som f.eks Medal of honour multiplayer demo osv. Jeg kjører XP prof. Men dette har da funnet sted like før xp kræsjer..hadde litt problemer med at MOHAA kjørte i vindu osv, men etter litt flikking på skjerkort driveren funket d som vanlig.. har du nyeste driverene til skjermkortet? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Jepp, Detonator 23,11 er instalert Lenke til kommentar
eSik Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Deltavifte: vil du selge 8KHA+ hovedkortet ditt? Et genialt hk etter min mening :smile: Det at musepekern kommer har vel noe med at du har ICQ oppe eller at du kommer innat Windows knappen? Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Nja, synes ikke det er verdt å selge det. Det koster jo nesten ingenting nytt. Har snart nok ekstra deler til å bygge en maskin til, så da bruker jeg det heller i den, men takk for tilbudet. :smile: Vet ikke hva problemet kommer av, men det bedret seg etter at jeg flashet med den beta biosen som har vært ute en stund. Fremdeles irriterende da men. :sad: [ Denne Melding var redigert av: DeltaVifte på 2001-12-30 22:25 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå