MyBigMouth Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Sitter her i bilinnsjekk for en ferge, og jeg så nettopp noen kjempetøffe briller på en person som kom i en bil. Saken er bare den at jeg ikke vet hvilken type det var. Alt jeg fikk med meg var at de var store/heldekkende, sølvfarget over hele, og på siden var det en "P" med vinger laget i diamanter/"skinnende stener". Noen som kan hjelpe meg med å finne ut type? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Tror merket er Police i vertfall De burde kunne finnes her Endret 8. juli 2007 av FredericC Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) feilpost Endret 8. juli 2007 av YvesSaintLaurent Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 8. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som kan hjelpe meg med å finne noen lignende solbriller Dr. Christian Troy(Julian MacMahon) hadde i et utvalg episoder av serien Nip/tuck? Dere som har sett serien, vet hvordan de ser ut. Jeg snakker om disse han hadde med fargete glass(rød/brun/lilla) På forhånd, takk! Mvh Lenke til kommentar
VonOs Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Hei. Jeg lurer fremdeles på dette. Har søkt rundt, og det eneste jeg har kommet frem til er dette: http://www.celebrity-sunglasses-finder.com...Sunglasses.html Fine nok de, men dessverre ikke de jeg er ute etter. Håper virkelig noen kan hjelpe meg! på forhånd; takk! Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå