Larsi93 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 jeg reinstallerte xp nå og den bare fryser når den kommer på 34 minutter gjenstår! hva er galt? Håper på kjappe og seriøse svar! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Feil med maskinvare? Eller er det hakk i CD/DVD platen? Det er veldig vanskelig å si noe, uten å ha noe å gå ut i fra. Lenke til kommentar
Larsi93 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 please trenger virkelig svarr! Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du har jo fått svar! Er det under formateringen problemet oppstår, eller er det når formateringen er ferdig, og du ikke booter fra CD? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 "34 minutter gjenstår" kommer etter formatering, etter reboot, når operativsystemet skal kopieres og stilles inn. Hvor langt kommer du på installasjonen? Får du gjort noen valg i det hele tatt? Spør igjen: Er det hakk i plata, hvor lenge lar du den stå når den har låst seg, var det noe veldig problematisk med pc'en før du reinstallerte? Lenke til kommentar
Larsi93 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 "34 minutter gjenstår" kommer etter formatering, etter reboot, når operativsystemet skal kopieres og stilles inn. Hvor langt kommer du på installasjonen? Får du gjort noen valg i det hele tatt? Spør igjen: Er det hakk i plata, hvor lenge lar du den stå når den har låst seg, var det noe veldig problematisk med pc'en før du reinstallerte? 9027901[/snapback] det er noen småriper men jeg gjorde samme på en annen pc først med samme cd! det er etter formateringen ja, jeg får ikke gjort noen valg nei Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Når jeg tenker meg om, så for 2 dager siden måtte jeg installere WinXp på broderen sin Laptop. Jeg hadde mange problemer for at jeg prøvde og overskrive Windowsen uten og formatere, jeg ville ikke formatere så det var helt utelokket. Men når jeg prøvde og installere på en annen partisjon en den jeg prøvde i starten, funka det med en gang! Prøv og bytt partisjon for å se om det går bedre da! Da har du hvertfall utelokket ett mulig problem! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vennligst ikkje kom med nye problemstillinger i andre sine trådar, det blir veldig forvirrande. Har du eit problem, opprett ein ny tråd om saken. Eit innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå