Theis Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei! Ny her! Jeg har lenge hatt en Qtek S100, som jeg har vært svært godt fornøyd med. Men nå tror jeg, dessverre, min kjære S100 har tatt kvelden. Det er ikke mulig å lade den lenger, og i stedet for å sende den inn til en overpriset reperasjon, er jeg mer sugen på HTCs nye vidunder. Der for har jeg et par spørsmål ang. nevnte telefon; - Telefonen har, så vidt jeg har forstått WiFi. Men den mangler touchscreen. Er dette et stort savn? Hvordan går man fram når man skal lese på internett, og da f.eks skal trykke på en link? Er det tungvint? Er det ulemper ved S710, og ting jeg kommer til å savne med Qtek'en, satt opp mot den nye HTC-telefonen? Hvilke video-filformat kan man forresten spille av i mobilens Windows Media Player? Håper noen kan være så greie og svare meg på dette snarest. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Heisann, har selv flere HTC/Qtek med Windows Mobile og dette var min første uten touchskjerm. Det er faktisk ikke noe spesielt savn her. Bruker for det meste Opera som nettleser og det fungerer glimrende. Windows Media Player bruker jeg til musikk, men video spiller jeg av i TCPMP da dette er gratis og støtter de aller fleste formatene. Du bruker piltastene til å bla nedover på sidene, holder du den nede scroller du trykker du en og en så blar du mellom linkene. Lenke til kommentar
Theis Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Ok. Takk skal du ha! Får se hva det blir til. Har sett litt på HTC Touch også, men vet ikke hvilken jeg skal velge av S710 og Touch... Noen som har noen innvendinger? Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Skal du bruke dippedutten for det meste som telefon ville jeg gått for S710. Touch syntes jeg faktisk er lite nyvinnende. Man legger på et "skall" som brukergrensesnitt mot noen funksjoner og fjerner taster for enkel manøvrering. Kanskje en vanesak, men jeg ville heller valgt en Smartphone ala S710 hvis jeg skulle benyttet den mye som telefon. Ulempen jeg ser med S710 er det utskyvbare tastaturet - bruker ikke slike selv og telefonen blir tyngre med den. Skal du derimot ha en PDA med flere muligheter enn på en Smartphone - så stiller det seg annerledes. Ok. Takk skal du ha! Får se hva det blir til. Har sett litt på HTC Touch også, men vet ikke hvilken jeg skal velge av S710 og Touch... Noen som har noen innvendinger? 9067782[/snapback] Lenke til kommentar
DjTrekkspill Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Hei! Appropos Internett og S710 Jeg sliter med å få satt opp telefonen slik at jeg får brukt den som modem. Jeg hørte rykter om at det egentlig ikke skulle være mulig, men har også hørt at det allikevel skal gå an, via funksjonen internettdeling. Jeg har prøvd dette og får det allikevel ikke til. Tips?? Endret 24. juli 2007 av DjTrekkspill Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei! Appropos Internett og S710 Jeg sliter med å få satt opp telefonen slik at jeg får brukt den som modem. Jeg hørte rykter om at det egentlig ikke skulle være mulig, men har også hørt at det allikevel skal gå an, via funksjonen internettdeling. Jeg har prøvd dette og får det allikevel ikke til. Tips?? 9131155[/snapback] Du må kople den til pcen med kabel eller bluetooth. Når det er gjort så må du opprette en ny internettilkopling der du bruker modemet til telefonen (f.eks. Bluetooth modem eller hva det heter). Telefonnummeret du skal ringe opp er *99#. Bruk en av følgende som brukernavn og passord: Telenor: Brukernavn: dj - Passord: dj Netcom: Brukernavn: blankt - Passord: blankt (altså ikke skriv inn noe som helst) Tele 2: Brukernavn: wap ? Passord: wap Når dette er gjort så er du klar til bruk. Går det fortsatt ikke går du inn på telefonens meny og klikk deg inn på "Internettdeling" og skru den på. Prøv så og ring opp på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå