b-real Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 http://www.giveboobs.com/index.html :DDDD "no thanks" her. De andre så for fake ut. Men for all del..de var DIGG! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Se om du ser feilstavelsen i subject. Måtte bare si det. Var ikke mye penger hun har dratt inn..man skal være bra syk for å donere penger til det der Send linken til bill gates, han betaler sikkert hele operasjonen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Vell vi skulle ha sett flere bilder... Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Ja, uten den derre gensern, da kunne vi jo sett om det faktisk var nødvendig! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hvorfor tror jenter alltid at det eneste vi gutter tenker på er størrelsen på brystene? jeg for min den bryr meg ikke spesielt mye om brystene til en dame, om de er store eller små spiller som regel ingen stor rolle bare hun er snill... desuten, blir du seriøst kåt av tanken på at du liggen med byen's største silikon-troll? jeg blir i allefall _ikke_ det! btw: likte orginal-brystene hennes best (overasket? ). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 http://www.giveboobs.com/index.html Ikke morsomt, ikke digg, bare veldig, veldig lamt. Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Syntes virkelig ikke att hu hadde så små pupper att det gjorde noe... Hva faen skal hu med en sånn operasjon... Mange av di silikon puppene blir sykt stygge! For exempel hu ene på strippekongens piker , hos henne stikker brystvorta rett opp, puppene er nermest rektangulere og det er skrukker på siden! ÆSJ! EKKELT! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Eg liker faktisk at jenters bryst skal se naturlig ut. Enten de har sillikon eller ikke. F.eks en jente kan ha naturlige bryster men hvis de ser oppblåst ut liker eg det ikker selvom de er ekte. Noen som skjønner ka eg sier? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hvorfor tror jenter alltid at det eneste vi gutter tenker på er størrelsen på brystene? Du er jo bare 15 du da..... Du har jo ikke så mye og si.. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Noen damer gjør bare hva som helst for litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hvorfor tror jenter alltid at det eneste vi gutter tenker på er størrelsen på brystene? Du er jo bare 15 du da..... Du har jo ikke så mye og si.. Sorry men eg er ikke 16 og er faktisk helt enig i det jannis sier, eg vil ha ekte saker ikke noe silikon dritt. Vil eg klemme på silikon kan eg vel bare kjøpe meg en tube? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 For noen er vel selvfølelsen viktig, og når de tror att slike skjønnhets opperasjoner kan hjelpe så for all del så lenge jeg slipper å betale (kommer aldrig til å sponse noen med penger til slikt). Jeg slenger meg også til hylekoret om att kunstige brød ikke er noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå