Ustedalen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg tar en bråsjanse og legger inn to bilder på en kveld. Dette bildet ble tatt tidligere i dag på Hardangervidda, da det lysnet i regnværet bortimot fjellene. Det ble såpass vakkert at jeg måtte ha noen bilder, trosset regnværet og satte meg til mitt på en bru i pågående trafikk. Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Wow - dette var et flott bilde. Hmmm hadde du ikke postet det har vill jeg anbefalt deg å sende det inn til konkurransen her på forumet som har tema "lys". Du tar mange gode bilder syns jeg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Æsj, det tenkte jeg faktisk ikke på. Takk for en god kommentar. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nå kan du angre! Du hadde sikkert vunnet, for dette var et skikkelig bra bilde! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dette var ganske pent, av en motivtype som kanskje er litt oppbrukt. Derfor likte jeg at du brukte så duse s/h-toner i dette bildet. Det ville stått seg godt i den konkurransen de andre skriver om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå