Ustedalen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Et nytt bilde fra min del. Selv liker jeg dette veldig godt. Jeg liker fargene i bildet og skyende. At øyen er midtstilt er gjort med vilje, siden jeg mener den passer seg best slik. Kamera: Nikon D50 Objektiv: 18-135mm Lukkertid: 1/15 Blender: F/4.5 ISO: 200 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Synes øya* var litt lys i forhold til bakgrunnen men ellers var bildet bra! * Hva er forskjelden mellom en "Øy" og en "Holme"? Ta det på PM! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ahh, herlig! Faen at det er så skeivt, ødelegger alt. ellers lite å utsette på bildet (muligens jeg ser skeivt, er trøtt i alle fall) Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vakkert bilde. Synes ikke øya ble for lys i forhold til resten, synes det ble en fin kontrast til resten. Tror ikke bildet er skeivt, men jeg er og trøtt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Da har jeg rettet litt på bildet. Bedre nå? Jeg synes forresten ikke at øyen er for lys. Hadde den skulle vært like mørk, tror jeg fargene hadde blitt matte og kjedelige. Filtere er artige. Endret 8. juli 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå