My2Cents Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Gamer tv Heavenly Sword Special: Part 1 Gamer tv Heavenly Sword Special: Part 2 Gamer tv Heavenly Sword Special: Part 3 HD versjon teaser Endret 7. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dette spillet ser bare helt rått ut, gleder meg vanvittig til det kommer ut. En demo som det var snakk om vill vært knall også Ser nesten ut som en God Of War-killer.. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Gleder meg til å skyte ild-piler på tønner langt borte i horisonten for å ta ut en gruppe vakter! Så ganske tøft ut. Kampsystemet virka kjapt og flytende også. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette så virkelig flott ut. Hvis combat systemer fungerer like bra som det ser ut her og historien blir god kan dette godt være en "system seller" for min del Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ser heilt konge ut dette her ja! Gleder meg veldig til demoen som visstnok skal komme i ein svært nær fremtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå