jeeeez Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei hei, Keen på å senke bilen min, men lurer på om "klemmer" er anbefalt å bruke? Blir for mye stress å bytte ut alle demperne så klemmer er egentlig mitt eneste alternativ.... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil, så må du ha av fjærene for å gjøre dette. Da er det like greit å skifte hele sulamitten. Det er i tillegg ikke et godt alternativ. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Skal du senke bilen billig kjøper du senkefjærer. Klemmer, vinkelsliper (kapping av fjærer) osv er forbudt og det er en god grunn til det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Neineinei. Ikke finn på å sette på klemmer fra biltema osv. Absolutt ikke anbefalt. Det resulterer ofte i fjærer som knekker osv. Finnes ofte billige senkesett, de rimeligste er som regel bare fjører, mens komplette senkesett er med dempere. Åssen bil har du? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sett på justerbart først som sist! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) De klemmene du snakker om er ikke laget for å senke bilen din. De er et verktøy som brukes for å holde fjærene sammen når de skal demonteres etc. Om du senker bilen din med slike får du deg nok en overraskelse når fjæra brekker. For det vil den/de gjøre. Engangs-hijackers. 9031879[/snapback] Hahaha! :!: Endret 8. juli 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå