Gå til innhold

sidedør og katoder?

Anbefalte innlegg

Lightbusen for å montere i front er jo konge siden den har 3.5mm pluggløsning istedet for bare å gå på vibrasjoner inne i kabinettet og eventuell støy i rommet.

Men Herr VIPPEBRYTER burde kjøpe vippebryter og la den henge ut gjennom en PCI slot på baksiden ellerno. Dritfint :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

250 kr er ikke så mye synes jeg.

fant ut at det blir så jæ** mye stress med å skal borre baki pcn. tror jeg dropper det. siden heg bygde den for bare en månde siden. har ikke lyst å ødelegge kabinettet nå ;)

kan jo hende jeg ikke vil ha det i framtiden. enklere å bare ta ut den "viftestyringa"

Lenke til kommentar
Nå er jeg litt usikker om jeg skal kjøpe en slags viftestyring med bare vippebrytere eller bare en bryter. en bryter, da må jeg jo begynne å borre bake i kabinettet. har heller ikke lyst til det da ;/

hva er best? eller.... enklest.... rer det mulig å få kjøpt en slags "viftestyring" med bare vippebrytere på da :)

9035835[/snapback]

hmm, det tror jeg ikke. Men om du er flink med fingrene kan du kjøpe en fin lian li viftestyring i alu, sort(om du har sort kabinett) eller alu om du har alu kabinett. Så kjøper du små vippebrytere og setter inn istedenfor "hjul". Så bruker du noen fine stoppskiver eller o-ringer som du plasserer "bak" bryteren og mellom bryter og viftestyring, så kanten rundt blir litt finere. :)

Lenke til kommentar
Det står i første post hvilket kabinett jeg har.

det er alu kabinett

Dette

9067809[/snapback]

da kjøper du denne og modder på den som jeg sa i posten over om du vil ha vippebryter. Kan vere at du må legge om noen ledninger osv. men det vet jeg ikke, kanskje noen andre her inne kan svare på det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...