Gå til innhold

sidedør og katoder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm. okei. men jeg skal ha 3 lys.

er det mulig å kjøpe en vifte styring med 3 brytere på? :D

har en viftestyring fra før av. men bare til vifter. og akkurat nå er alle i bruk.

3 vifter og cpu vifta.

finnes det en annen da? med 3 brytere?

Lenke til kommentar

Du kan bruke katoder på vanlig viftestyring, funker som baran det. Du må bare ha en overgang fra 2pin til 3pin fra basic kitet :)

Du kan feste de med vanlig borrelås eller dobbeltsidig teip, det følger med noe sånt noe mener jeg å huske :)

Mvh

Øyvind

EDIT: Ellers er Espen sitt forslag mer enn godt nok ;)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
herregud da. skal kjøpe en LITEN vippebryter å sette BAK pcn. hvis du ikke klarer å lese :)

9028437[/snapback]

Du får jo med en bryter til å feste bak pc'n i basic kittet da :roll:

Desutte får du også med en ekstra bryter som du kan sette hvor du vill!

EDIT: Men når du er så jævla sta, hvorfor gidder du å spørr på forumet?

Endret av 19andr1
Lenke til kommentar

Så fint at trådstarter er hyggelig og glad for at folk gidder å svare i tråden hans! :)

Folk får jo betalt for å svare dr*ttunger på spørsmålene de stiller her så litt service har de jo rett på.

Borrelås følger med og alternativer til viftestyring har folk nevnt i fleng, men dette var du jo ikke intresert i alikevel...

For du skulle jo ha

VIPPEBRYTER!

Hvis du har bestemt deg for vippebryter skjønner jeg ikke hva det er du spør om her?

BTW orddelings feil delux -> "side dør og katoder"

Bountyhunter

Lenke til kommentar

Vi prøver som sagt bare å hjelpe deg med spørsmålene dine, og gi deg svar. Men hvis du har bestemt deg er det ikke vits for oss å si noe mer, du hadde bestemt deg og ble bare pisst hvis noen sa noe anna. Du burde styre temperamentet ditt på forumet, vokaler i hytt og pine blir det bare missnøye av :)

Mvh

neh,

Øyvind

EDIT: Ikke vokaler, men.. (Store bokstaver)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Nå er jeg litt usikker om jeg skal kjøpe en slags viftestyring med bare vippebrytere eller bare en bryter. en bryter, da må jeg jo begynne å borre bake i kabinettet. har heller ikke lyst til det da ;/

hva er best? eller.... enklest.... rer det mulig å få kjøpt en slags "viftestyring" med bare vippebrytere på da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...