1915 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) har et slikt lian li kabinett. og tenkte å kjøpe denne siderdøra. og noen katoder. slik som disse: Link 3 stykk av dem får man kjøpt noe som man fester det med? er det mulig å styre lysene med en viftestyring? noe annet jeg trenger? Endret 9. juli 2007 av 1915 Lenke til kommentar
moscito Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 har et slikt lian li kabinett. og tenkte å kjøpe denne siderdøra. og noen katoder. slik som disse: Link 3 stykk av dem får man kjøpt noe som man fester det med? er det mulig å styre lysene med en viftestyring? noe annet jeg trenger? 9026753[/snapback] ja du kan styre lysene med viftestyring:Denne har 2brytere til katoder Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 hmm. okei. men jeg skal ha 3 lys. er det mulig å kjøpe en vifte styring med 3 brytere på? har en viftestyring fra før av. men bare til vifter. og akkurat nå er alle i bruk. 3 vifter og cpu vifta. finnes det en annen da? med 3 brytere? Lenke til kommentar
moscito Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 hmm. okei. men jeg skal ha 3 lys. er det mulig å kjøpe en vifte styring med 3 brytere på? har en viftestyring fra før av. men bare til vifter. og akkurat nå er alle i bruk. 3 vifter og cpu vifta. finnes det en annen da? med 3 brytere? 9026839[/snapback] kanskje denne er riktig?:http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBLB1SI&mcat=c302 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 nei. skal kjøpe jeg stikker bare en tur på autoparts og kjøper en vippebryter. seriekobler bare alle til den bryteren så kjøper jeg sidedøra,katoder,inventer på microplex. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvorfor Kjøper du ikke denne?. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Du kan bruke katoder på vanlig viftestyring, funker som baran det. Du må bare ha en overgang fra 2pin til 3pin fra basic kitet Du kan feste de med vanlig borrelås eller dobbeltsidig teip, det følger med noe sånt noe mener jeg å huske Mvh Øyvind EDIT: Ellers er Espen sitt forslag mer enn godt nok Endret 8. juli 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 neh. tar vippebryter. vil ikke ha den greia som han kom med. ødelegger fronten av pcn min. skal ha en vippebryter. seriekobler bare alle til en vippebryter. skal ha den vippebrytern bak pcn. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Så hvorfor ikke ha Sound Controllen bak på pcn og ? SÅ ødelegger den ikke fronten Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Så hvorfor ikke ha Sound Controllen bak på pcn og ? SÅ ødelegger den ikke fronten 9028218[/snapback] VIPPEBRYTER! Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Så hvorfor ikke ha Sound Controllen bak på pcn og ? SÅ ødelegger den ikke fronten 9028218[/snapback] VIPPEBRYTER! 9028231[/snapback] SÅ du mener en stor vippebryter ikke ødelegger fronten ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 herregud da. skal kjøpe en LITEN vippebryter å sette BAK pcn. hvis du ikke klarer å lese Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) herregud da. skal kjøpe en LITEN vippebryter å sette BAK pcn. hvis du ikke klarer å lese 9028437[/snapback] Du får jo med en bryter til å feste bak pc'n i basic kittet da Desutte får du også med en ekstra bryter som du kan sette hvor du vill! EDIT: Men når du er så jævla sta, hvorfor gidder du å spørr på forumet? Endret 8. juli 2007 av 19andr1 Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) herregud da. skal kjøpe en LITEN vippebryter å sette BAK pcn. hvis du ikke klarer å lese 9028437[/snapback] Det står ingen plass om at den skal være liten, når jeg tenker vippebryter tenker jeg noe Slik Endret 8. juli 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 skal kjøpe en enkel vippebryter, en slik som er på denne viftestyringa Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 skal kjøpe en enkel vippebryter, en slik som er på denne viftestyringa 9028613[/snapback] Ja greit nåkk, men du nevner et par poster ovenfor "hvis du ikke klarer å lese" så skjønner ikke hvorfor du skriver det, så lenge du ikke har nevnt at du skal ha en liten byrter Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) skal kjøpe en enkel vippebryter, en slik som er på denne viftestyringa 9028613[/snapback] Skulle du ikke ha den bak da? Edit: ahh, syns det sto at du skulle ha den viftestyringa, Sorry. Endret 8. juli 2007 av Espen56 Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Så fint at trådstarter er hyggelig og glad for at folk gidder å svare i tråden hans! Folk får jo betalt for å svare dr*ttunger på spørsmålene de stiller her så litt service har de jo rett på. Borrelås følger med og alternativer til viftestyring har folk nevnt i fleng, men dette var du jo ikke intresert i alikevel... For du skulle jo ha VIPPEBRYTER! Hvis du har bestemt deg for vippebryter skjønner jeg ikke hva det er du spør om her? BTW orddelings feil delux -> "side dør og katoder" Bountyhunter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Vi prøver som sagt bare å hjelpe deg med spørsmålene dine, og gi deg svar. Men hvis du har bestemt deg er det ikke vits for oss å si noe mer, du hadde bestemt deg og ble bare pisst hvis noen sa noe anna. Du burde styre temperamentet ditt på forumet, vokaler i hytt og pine blir det bare missnøye av Mvh neh, Øyvind EDIT: Ikke vokaler, men.. (Store bokstaver) Endret 8. juli 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Nå er jeg litt usikker om jeg skal kjøpe en slags viftestyring med bare vippebrytere eller bare en bryter. en bryter, da må jeg jo begynne å borre bake i kabinettet. har heller ikke lyst til det da ;/ hva er best? eller.... enklest.... rer det mulig å få kjøpt en slags "viftestyring" med bare vippebrytere på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå