Joney Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Noen som har den linken til der man tar den testen og får vite "nerdscoren" sin ? Your Nerd Score var det det jeg ba om? NEI! http://www.nerdtests.com/ft_nq.php hvis det var denne du var ute etter da... ----------------------------- Legg merke til at dette faktisk er den øverste linker fra google søket til bruker 2 ----------------------------- ere whiner så sykt her. bare sutre idioter her på forumet som ikke gidder å hjelpe til? trodde forumet var for at andre skulle hjelpe og finne foreksempel DIREKTE linker som jeg spurte om. maybe noen hadde den da. ikke noe forbanna google som jeg allerede har letet på. forumet her burde bli lagt ned nesten. ALLE her whiner og syter og maser og kuker til alt. spess dere som sier Å LET SELV DA Blæhlkæhlæhlæ ubeafoe google? osv. dere er ike rett i hode. herregu da. sorry for språkbruk. men blir så irritert når folk bare gjør det letteste de kan, google "nerd score" LINK inn på forumet. de gidder ikke hjelpe. omg -------------------------------- Egentlig ganske selvmotsigende? -------------------------------- http://www.nerdtests.com/ft_nq.php hvis det var denne du var ute etter da... jad et var den. takk skal du ha Jeg synes ihvertfall den var litt morsom, mulig det bare er seit på kvelden :!: Endret 7. juli 2007 av Joney Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Går ut ifra at det ikke blir personangrep siden nicket på brukeren er skjult: Jævla idiot. Ikke direkte morsomt, mer "tragisk". Men et bra gullkorn. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg anser det som et handicap når man ikke behersker google når man leter etter slike ting på nettet. Det tar jo mye, mye, mye lengre tid (og arbeid, både for trådstarter og oss andre) å lage en tråd i forumet hvor man spør etter linken, vente på at noen svarer, og så få lenken der etter mye om og men istedet for å bare gå til google.no, taste inn hva man leter etter og trykke på 'søk'. Argh, frustrasjon. Endret 8. juli 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Warz Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 HAHAHAHAHA.... Den var bra :!: FØRSTE resultatet på google LOL :!: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 herregud, for en idiot! :!: Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 For å si det slik: det allerede dårlige inntrykket mitt av trådstarteren (ikke denne tråden, den som gullkornet er tatt fra) blir ikke nevneverdig bedre av slikt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 For å si det slik: det allerede dårlige inntrykket mitt av trådstarteren (ikke denne tråden, den som gullkornet er tatt fra) blir ikke nevneverdig bedre av slikt. 9029629[/snapback] Enig med deg der. Virker som han er perfekt og alt skal være slik HAN vil. :!: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er morsomt med folk som blir eid, men ingenting slår selv-eid! Denne mannen fortjener egen sticky, samt egen link fra HW's hovedside! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Går ut ifra at det ikke blir personangrep siden nicket på brukeren er skjult: Jævla idiot. 9027107[/snapback] enig! leste hovedtråden, og hadde lyst til å si hva jeg følte, men jeg er bare noen får dager fra å få fjernet advarselen min så jeg kvier meg... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Pass dig, Troll; thi Solen står nu op! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 @ 3.svaret til bruker1: han har ikke vært inne på battlefield.no ... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 jah så denne tråden. trådstarteren var løk tvers gjennom. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 jah så denne tråden. trådstarteren var løk tvers gjennom. 9103669[/snapback] Sur og rotten,.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) jah så denne tråden. trådstarteren var løk tvers gjennom. 9103669[/snapback] Sur og rotten,.. 9103860[/snapback] meg eller løken? var bare sur på løken, men okey var litt sur når eg skreiv dt morsomt gullkorn btw Endret 21. juli 2007 av xersess Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 hihihihi... thats a fønny bønny Ironisk at han ville ha link til akkurat den testn, og IKKE ser at den faktisk blei linka xD LoLish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå