OttifantSir Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har nettopp kjøpt en ny gammel PC fra QXL, og jeg har lest en annen tråd her om å forandre stasjonsbokstaver. Men er det noen sjanse for å miste informasjon ved å forandre stasjonsbokstav? Vil det kreve en reboot? Kan stasjonsbokstaven etterhvert forandre seg tilbake til den gamle? Grunnen til at jeg lurer, er at jeg har to WD MyBook Essential 320GB USB 2.0 eksterne harddisker, og jeg kjører uTorrent på dem. Vel, programmet ligger på dataen, all infoen på diskene. Når jeg flytter diskene til den nye gamle PCen, er det sannsynlig at de vil ta de samme stasjonsbokstavene som de har nå? F og G. De har gjort dette gjennom to maskiner med XP, Pro og Home, og tre installasjoner av XP Home på en bærbar. Alle innstillinger i uTorrent peker nemlig på disse diskene og deres stasjonsbokstaver. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Konfigurere enhetene i den ny gammel maskin slik at bokstaver F og G er ikke i bruk på forhånd, dvs før du kopler de externe. Ellers det skal ikke være noe problem å rekonfigurere slik at diskene blir x og w og at det blir lagt i instllinger til uTorrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå