Gå til innhold

Mulig å slå av Norton uten å avinstallere?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Plutselig nå for et par timer siden fikk jeg problemer;

Steam-Norton ser visst ut til å være en dårlig blanding.

Men, har lett og lett, men finner ikke noen "Deaktiver"- løsning...

Må jeg rett og slett avinstallere det..?

Også ja, før du spør: Mange har mye ondartet å si om Norton, men liker tilgangssystemet deres...

Takker for svar, mvh. Binko. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får slått den av ja. Sitter faktisk med en Norton maskin bak meg her og det man må gjøre er dette.

Dobbelklikk eller Høyreklikke på Norton 2007 Ikonet. (Velg selv). Så Velger du den fanen hvor det står Norton Internet Security. Så velger du Settings. Der skal du velge AutoProtect. Enkeltrykk på AutoProtect og velg Turn Off. Da skal du ha deaktivert Norton.

Selv kjører jeg ikke Steam. Liker ikke spill, men jeg mener ganske sikkert at det skal gå å kjøre Norton og Steam samtidig. Du må nok inni konfigueringsprogrammet til Norton å sjekke. Kan hende at den er blokkert eller noe.

Du finner det sikkert når du leter godt nok :) Ingen grunn til at du skal slå av Norton for å kjøre Steam.

Du har ikke noe AntiSpyware program i tillegg da som kjører Realtime? Hvis ja så kan det hende at det er det som sperrer for Steamen.

Har selv opplevd at programmer ikke alltid er like greie hvis man har blokkert programmene med AntiSpyware program. Var faktisk når jeg holdt på med Spybot And Destroy for ikke så lenge siden når jeg blokkerte et program. Fikk jo ikke brukt det jo :p. Da måtte jeg inni programmet og godta programmet.

Spybot And Destroy er nå bytta ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...