Niqābninja Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ifølge engelsk wiki er det 15-18cm, og den kan tøyes ytterligere ved sex. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ja jeg vet at jenter ikke trenger å bli penetrert for å få orgasme (1 % av verdens befolkfning kan få orgasme uten berøring) men det jeg lurte på var at de som bryter jinna, ikke har brukt en dildi (Eller tilsvarende) når de koste seg. Jeg syns bare det høres så rart ut at den første gangen de får noe opp i kjeden at det skal være en penis. 9027822[/snapback] Man kan kose masse uten dildo (eller tilsvarende). Du synes kanske det høres rart ut at jenta ikke har hatt så mye "store" ting oppi der før første gang hun har sex, men jeg synes faktisk det høres enda rarere ut at mange skulle ha vært ute og handlet sexleketøy før de har hatt sex for første gang. Så sant de ikke debuterer sent. Da er det større sannsynelighet for at de har "investert" i egen nytelse. Jenter kan bruke mye tid på å lære sin egen kropp og kjenne uten å bryte jomfruhinnen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Forskjellen er at det kan være vondt for jenta med en penis på 20cm. 9049162[/snapback] Nei, egentlig ikke. Skjeden er relativt tøyelig. Endret 11. juli 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nei, egentlig ikke. Skjeden er relativt tøyelig. 9050423[/snapback] Med god oppvarming. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 er ingen ekspert på området, men mener å ha lest at den ikke er så voldsomt tøyelig i lengden. Så om penis er lengre enn dybden på jenta, vil det nok gjøre vondt. Dog: dette kan jeg absolutt ikke nok om, vi kunne trengt noen fagpersoners uttalelse her Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 den er nok ganske tøyelig i lengden. Problemet er at det ligger en hel del ting baki der. Som feks livmor. Når mannen "bunner" så presser han mot livmorhalsen og det kan være ubehagelig. Vill også si at det er stor forskjell på å fylle opp lengden og bunne hardt. Når det gjelder å "fylle opp" er det mange forskjellige stillinger som dypere penetrering en andre. Eventuelt hvis han er veldig lang og bunner lett kan man velge en stillig som ikke penetrerer så dypt. Men dette begynte å bli veldig OT. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg