Eplefe Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er jenter som har et veldig definert g-punkt og kan nå dette uten å briste jomfruhinnen.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Ikke undervurder min viten om det kvinnelige kjønnet eller hvordan det fungerer, er ganske god på det, men jeg syns det er rart at så mange brister som jomfru ved at en penis penetrerer henne. Det betyr at de ikke har brukt en dildo spesielt mange ganger. Jeg syns noen av tonene her prøver å belære meg, men det er ikke nødvendig. Spørsmålet blir vel mer; Brukte du dildo før ditt første samleie. Jeg har inntrykk av at jenter onanerer/mastruberer mye mindre enn gutter, iallefall i ung alder. Å igjen, jeg vet at man ikke trenger å penetrere for å få orgasme, så det trengs ikke så sies igjen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ikke undervurder min viten om det kvinnelige kjønnet eller hvordan det fungerer, er ganske god på det, men jeg syns det er rart at så mange brister som jomfru ved at en penis penetrerer henne. Det betyr at de ikke har brukt en dildo spesielt mange ganger. Jeg syns noen av tonene her prøver å belære meg, men det er ikke nødvendig. Spørsmålet blir vel mer; Brukte du dildo før ditt første samleie. Jeg har inntrykk av at jenter onanerer/mastruberer mye mindre enn gutter, iallefall i ung alder. Å igjen, jeg vet at man ikke trenger å penetrere for å få orgasme, så det trengs ikke så sies igjen 9030873[/snapback] Dildo får man vel ikke kjøpt før man er atten. (tror jeg) Så med mindre du bare har tatt blomsten til jenter onver atten ser jeg egentlig ikke problemet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er ikke noe problem å handle sexleketøy før man er 18. Stikkord: webshop Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jo, ja, forsåvidt. Men det er juks. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er ikke noe problem å handle sexleketøy før man er 18. Stikkord: webshop 9031172[/snapback] jævlig fett om du får den i posten og moren/faren din spør om den da :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er ikke noe problem å handle sexleketøy før man er 18. Stikkord: webshop 9031172[/snapback] jævlig fett om du får den i posten og moren/faren din spør om den da :!: 9031184[/snapback] De fleste sender i ganske diskre forpakning Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Du kan bare bestille fra et sted hvor pakken kommer fra et annet firma, og det ikke står hva som er i den. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 18års grense på sexleketøy? Har jeg ikke hørt/lest før men... Tror heller ikke at det er spesielt vanlig for jenter å kjøpe seg sexleketøy før de har fått litt erfaring. Og en annen ting, for en jomfru kan penetrering være nokså ubehaglig og de ville nok ikke benyttet en masasjestav/dildo på den måten du ser i pr0n filmer, men heller masert klitoris med den i stedet. Noe jeg vil tro er mere brukt av de erfarne også i stedet for å kjøre den inn og ut for å simulere samleie (tenker da ikke på masasjestaver med dedikert klitoris stimulator). Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) (...) første gangen, vil det si at de ikke har brukt en dildo/fingret noe serlig før? 9026283[/snapback] Jeg må si at jeg ikke egentlig forsto spørsmålet. Regner med at spørsmålet egentlig er "Når jenter bryter jomfruhinna under samleie...". Altså, det skjer jo før eller siden på en eller annen måte, så ditt spørsmål var vel kanskje litt feil formulert. Men selv om den ikke er intakt, kan det fremdeles gjøre vondt for jenta ved samleie. 9026341[/snapback] Jeg har et inntrykk av at det som oftest gjør vont første gang uansett. Siden man er ganske så trang. Jeg syns bare det høres så rart ut at den første gangen de får noe opp i kjeden at det skal være en penis. Jeg syntes ikke det høres så rart ut. Spørsmålet blir vel mer; Brukte du dildo før ditt første samleie. Nei, og jeg tror ikke det er noe vanlig. Enig med P-in-P i det han sa om det. Da er det vel heller vanligere å ha hatt en tampong der inne. Endret 9. juli 2007 av sorine Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Vi hadde et par lege studenter på skolen for et par måneder siden. De mente at det var ikke jomfruhinna som gjorde vondt. det var musklene rundt som begynte å trekke seg sammen etc. Dette var ikke en veldig fyldig forklaring. På dette tidspunktet var ikke jeg så super intresert. Men det er hvertfall en tanke veker fra hva noen andre har hørt fra broren til samboeren til kameraten sin vaskepike. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jomfruhinner varierer veldig fra individ til individ. Noen har svak, og noen har sterk jomfruhinne. Noen kan tilogmed ha samleie uten at den ryker. Dessuten går det da fint an for jenter å få orgasme uten en finger langt opp i fitta? 9026728[/snapback] Joda, men syns det høres veldig rart ut... 9026740[/snapback] Hva høres rart ut? Få jenter når vel g-punktet i skjeden, som forøvrig er den eneste plasssen i skjeden som er spesielt følsom, uten å måtte bøye seg langt at gleden blir visket ut av anstrengelsen. De fleste som "fingrer" som du kaller det, bruker nok klitoris eller de ytre kjønnsleppene. 9030653[/snapback] I skjeden er den første 1/3 delen følsom . G- punktet er sikkert og det vet jeg ike noe om. Derfor har ikke lengden noe å si men tykkelsen så det blir mest friksjon. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jomfruhinner varierer veldig fra individ til individ. Noen har svak, og noen har sterk jomfruhinne. Noen kan tilogmed ha samleie uten at den ryker. Dessuten går det da fint an for jenter å få orgasme uten en finger langt opp i fitta? 9026728[/snapback] Joda, men syns det høres veldig rart ut... 9026740[/snapback] Hva høres rart ut? Få jenter når vel g-punktet i skjeden, som forøvrig er den eneste plasssen i skjeden som er spesielt følsom, uten å måtte bøye seg langt at gleden blir visket ut av anstrengelsen. De fleste som "fingrer" som du kaller det, bruker nok klitoris eller de ytre kjønnsleppene. 9030653[/snapback] I skjeden er den første 1/3 delen følsom . G- punktet er sikkert og det vet jeg ike noe om. Derfor har ikke lengden noe å si men tykkelsen så det blir mest friksjon. 9036776[/snapback] Lengden har ikke noe å si? Dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Jomfruhinner varierer veldig fra individ til individ. Noen har svak, og noen har sterk jomfruhinne. Noen kan tilogmed ha samleie uten at den ryker. Dessuten går det da fint an for jenter å få orgasme uten en finger langt opp i fitta? 9026728[/snapback] Joda, men syns det høres veldig rart ut... 9026740[/snapback] Hva høres rart ut? Få jenter når vel g-punktet i skjeden, som forøvrig er den eneste plasssen i skjeden som er spesielt følsom, uten å måtte bøye seg langt at gleden blir visket ut av anstrengelsen. De fleste som "fingrer" som du kaller det, bruker nok klitoris eller de ytre kjønnsleppene. 9030653[/snapback] I skjeden er den første 1/3 delen følsom . G- punktet er sikkert og det vet jeg ike noe om. Derfor har ikke lengden noe å si men tykkelsen så det blir mest friksjon. 9036776[/snapback] Lengden har ikke noe å si? Dummeste jeg har hørt 9039308[/snapback] Så lenge den når akkurat inn til det følsomme området er det ikke forskjell på 20-27cm... Om det har noe å si for selve sexen, nei, men noen føler seg høye med 25cm lang pikk... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jomfruhinner varierer veldig fra individ til individ. Noen har svak, og noen har sterk jomfruhinne. Noen kan tilogmed ha samleie uten at den ryker. Dessuten går det da fint an for jenter å få orgasme uten en finger langt opp i fitta? 9026728[/snapback] Joda, men syns det høres veldig rart ut... 9026740[/snapback] Hva høres rart ut? Få jenter når vel g-punktet i skjeden, som forøvrig er den eneste plasssen i skjeden som er spesielt følsom, uten å måtte bøye seg langt at gleden blir visket ut av anstrengelsen. De fleste som "fingrer" som du kaller det, bruker nok klitoris eller de ytre kjønnsleppene. 9030653[/snapback] I skjeden er den første 1/3 delen følsom . G- punktet er sikkert og det vet jeg ike noe om. Derfor har ikke lengden noe å si men tykkelsen så det blir mest friksjon. 9036776[/snapback] Lengden har ikke noe å si? Dummeste jeg har hørt 9039308[/snapback] Ikke ta det så bokstavelig(ironisk nokk skriver jeg bokstaver) Om du har 14 eller 17 har ikke så mye å si . der er det mer "skill" Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Joa Poenget mitt var bare at jeg tror man merker forskjell på 10 eller 20 cm :=) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Forskjellen er at det kan være vondt for jenta med en penis på 20cm. Du vet at gjennomsnittet er under 15 cm, og at det er like mange med 12cm som med 17cm? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ikke undervurder min viten om det kvinnelige kjønnet eller hvordan det fungerer, er ganske god på det, men jeg syns det er rart at så mange brister som jomfru ved at en penis penetrerer henne. Det betyr at de ikke har brukt en dildo spesielt mange ganger. Jeg syns noen av tonene her prøver å belære meg, men det er ikke nødvendig. Spørsmålet blir vel mer; Brukte du dildo før ditt første samleie. Jeg har inntrykk av at jenter onanerer/mastruberer mye mindre enn gutter, iallefall i ung alder. Å igjen, jeg vet at man ikke trenger å penetrere for å få orgasme, så det trengs ikke så sies igjen 9030873[/snapback] But then again: Må jenter ha brukt dildo for å kose med seg sjøl? Personlig syns jeg det føles relativt falskt, og bruker heller andre metoder enn å dytte en pinne ut og inn av meg sjøl for å kose meg Jeg tror jenter onanerer like mye som gutter, også i ung alder, men det er mer tabu å snakke om. Hvorfor syns du det er rart at flere jenter bryter jomfruhinna under første samleie? Det er en grunn til at det kalles en jomfruhinne, vil jeg tro Forskjellen er at det kan være vondt for jenta med en penis på 20cm. 9049162[/snapback] Jeg tror det skal mer ekstreme lengder til enn 20cm før det gjør vondt, sjeden er relativt tøyelig Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Den er meget tøylig i bredden ja, men når det kommer til dybde kan den vel ikke tøyes veldig mye? Er ikke gjennomsnittsdybden på en skjede rundt 10-12cm eller noe i den duren? EDIT: leifs Endret 11. juli 2007 av Mathias666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg