Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Dårlig stemning, lar denne også ligge Endret 2. juni 2014 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jomfruhinna brytes ganske lett. F. eks. det å gå ned i spakaten kan bryte den. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Men selv om den ikke er intakt, kan det fremdeles gjøre vondt for jenta ved samleie. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jomfruhinna brytes ganske lett. F. eks. det å gå ned i spakaten kan bryte den. 9026292[/snapback] Ok så enten så er det mange som lyver om at den bryter under første samleie eller så er det utrolig mange som debuterer med sin første orgasme når de har sex (!) Jeg kan trygt si at jeg har mellom 500-1000 orgasmer.... Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jomfruhinner varierer veldig fra individ til individ. Noen har svak, og noen har sterk jomfruhinne. Noen kan tilogmed ha samleie uten at den ryker. Dessuten går det da fint an for jenter å få orgasme uten en finger langt opp i fitta? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jomfruhinner varierer veldig fra individ til individ. Noen har svak, og noen har sterk jomfruhinne. Noen kan tilogmed ha samleie uten at den ryker. Dessuten går det da fint an for jenter å få orgasme uten en finger langt opp i fitta? 9026728[/snapback] Joda, men syns det høres veldig rart ut... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg kan trygt si at jeg har mellom 500-1000 orgasmer.... 9026342[/snapback] Hva har det å si i en diskusjon om jenters jomfruhinne? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg kan trygt si at jeg har mellom 500-1000 orgasmer.... 9026342[/snapback] Hva har det å si i en diskusjon om jenters jomfruhinne? 9026741[/snapback] Jeg syns det er utrolig rart å høre om jenter som bryter jomfruehinna første gang de har sex, fordi jeg trodde de koste mer med seg selv enn det de gir uttrykk for. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er ganske så enig med Mr. Olsen her altså. Det er da vel vanlig at jenter koser seg også!? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Ok så enten så er det mange som lyver om at den bryter under første samleie eller så er det utrolig mange som debuterer med sin første orgasme når de har sex (!) 9026342[/snapback] Fordi jenter ikke kan få orgasme uten å bli penentrert. Er det det du mener? Endret 7. juli 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hva er vitsen med jomfruhinnen? Hvilken funksjon har den? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hva er vitsen med jomfruhinnen? Hvilken funksjon har den? 9027106[/snapback] The hymen has no known anatomical function. Link. Lenke til kommentar
-mono- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Til opplysning så har jenter en klitoris som enkelt kan gi dem orgasme - og flere i rad, faktisk - ved rett type berøring... =) Hva som gir nytelse varierer fra jente til jente, men det er nok enklere for de aller fleste jenter å oppnå nytelse og orgasme gjennom berøring og trykk og slikk rundt og på klitoris enn gjennom direkte samleie. Dette fordi veldig mange gutter ikke skjønner seg noe på klitorisen og tror at penis ut og inn av skjeden er alt som skal til og er eneste veien å gå... De som derimot klarer å stryke underlivet sitt mot jentas klitoris samtidig (eller på annet vis) kan gjøre stor lykke! ;-) Til de som ikke vet noe om klitoris er det på tide å oppdatere seg! Det er kort forklart en liten knopp proppfull av nervepunkter på samme måte som på glans (penishodet) - som er lokalisert på "skambenet" (har dere hørt maken til fryktelig navn!?). Ved opphisselse og berøring blir knoppen fylt av blod akkurat som penis, og den skjuler seg i en liten hudfold på vei ned mot kjønnsleppene. Lykke til! ;-) Glemte jo helt bort jomfruhinna i farta - for noen jenter er det svært smertefullt når den ryker, for andre har det skjedd uten at de har merket det lenge før første samleie. Og det stemmer at den kan ryke f.eks. under riding. Dessuten kan det være svært smertefullt for jenter under de første samleiene rett og slett fordi de ikke er "klare" men også som nevnt fordi gutta tror at det å ha samleie er en form for runking - bare at jenta/skjeden da er i stedenfor hånda... *himle* Endret 8. juli 2007 av -mono- Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Ja jeg vet at jenter ikke trenger å bli penetrert for å få orgasme (1 % av verdens befolkfning kan få orgasme uten berøring) men det jeg lurte på var at de som bryter jinna, ikke har brukt en dildi (Eller tilsvarende) når de koste seg. Jeg syns bare det høres så rart ut at den første gangen de får noe opp i kjeden at det skal være en penis. Lenke til kommentar
-mono- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg tror jeg skjønner hva du mener (og min forklaring var mer til mange av de uvitende i tråden...) - men dette med seksualitet er faktisk fortsatt svært forskjellig for jenter og gutter. Det har på en måte alltid vært akseptert og nærmest forventet at gutter har sex, mens jenter skal vente til de har en fast partner... Det at gutter har hatt sex med mange er på en måte mer akseptert enn at jenter har det... Fordommer lenge leve! ;-) Dessuten henger det nok fortsatt en del skam og pinlighet igjen i fht. jenters seksualitet - og den er som regel ikke lik mannlig seksualitet. Og jeg har inntrykk av at det ikke er så mange jenter som skaffer seg en dildo selv i ung alder. Det skal som sagt mere til enn å dytte noe inn i skjeden for de fleste, så jeg synes ikke dette er så rart som deg. =) Jenter er nok også nysgjerrige på hva en penetrering vil "gi" dem - og en del blir nok også skuffet... Dette fordi de enda ikke har skjønt selv at de trenger litt annen behandling, også. =) Men hva tenker du at de skal putte inn, egentlig? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Ja jeg vet at jenter ikke trenger å bli penetrert for å få orgasme (1 % av verdens befolkfning kan få orgasme uten berøring) men det jeg lurte på var at de som bryter jinna, ikke har brukt en dildi (Eller tilsvarende) når de koste seg. Jeg syns bare det høres så rart ut at den første gangen de får noe opp i kjeden at det skal være en penis. 9027822[/snapback] Fysisk aktivitet, som riding, turn, håndball og dans. Jeg er trøtt, men det er sikker hundre forskjellige eksempler til. Endret 8. juli 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Faktisk så trenger ikke jomfruhinnen briste ved samleie heller. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Ja jeg vet at jenter ikke trenger å bli penetrert for å få orgasme (1 % av verdens befolkfning kan få orgasme uten berøring) men det jeg lurte på var at de som bryter jinna, ikke har brukt en dildi (Eller tilsvarende) når de koste seg.9027822[/snapback] Du vet vel også at jenter kan få orgasme med berøring uten penetrering? Ble litt usikker på din kunnskap pga. parantes-opplysningene dine, som altså handler om orgasme uten noen form for fysisk berøring. Jeg syns bare det høres så rart ut at den første gangen de får noe opp i kjeden at det skal være en penis.9027822[/snapback] Joda, kan sikkert høres rart ut. Vil tippe dette varierer fraperson til person. Du får spørre noen hundre jenter, slik at vi kan berenge statistikk Endret 8. juli 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
WildGirl Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 orgasme uten noen form for fysisk berøring. Er mulig det også ja. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jomfruhinner varierer veldig fra individ til individ. Noen har svak, og noen har sterk jomfruhinne. Noen kan tilogmed ha samleie uten at den ryker. Dessuten går det da fint an for jenter å få orgasme uten en finger langt opp i fitta? 9026728[/snapback] Joda, men syns det høres veldig rart ut... 9026740[/snapback] Hva høres rart ut? Få jenter når vel g-punktet i skjeden, som forøvrig er den eneste plasssen i skjeden som er spesielt følsom, uten å måtte bøye seg langt at gleden blir visket ut av anstrengelsen. De fleste som "fingrer" som du kaller det, bruker nok klitoris eller de ytre kjønnsleppene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg