Grievdus Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 har lagt merke til at jeg nesten aldri får spilt av dvder på Windows mediaplayer , må som regel spille dem av i VLC player. syns det er litt irriterende at det ikke skal være mulig å spille dem av i Windows mediaplayer. Finns det noen oppdatering eller noe, slikt at jeg får spilt av filmer på Windows mediaplayer ? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 tja, bruker du windows media player 11? selv ble jeg ganske oppgitt da jeg fant ut at windows media player ikke støttet dvd-avspilling, men dette var en tidligere versjon. Så jeg antar at versjon 11 støtter DVD'er, men sikker er jeg ikke... hva er galt med VLC? lite kjapt program uten masse fancy glossy knapper. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 jeg har nr 11. men hører bare lyden når jeg setter i dvden. syns det er ganske rart at windows suser sånn. Er ikke noe galt med Vlc akkuratt, irriterer meg bare at jeg ikke får det til på mediaplayer Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Si ifra hvis noen vet om det fins noen oppdateringer . hadde vært fint Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) jeg har nr 11. men hører bare lyden når jeg setter i dvden. Er automatisk oppdatering påslått? (i wmp11. Feilmelding med spørsmål om nedlasting). Eller har du gjord dette manuelt ? Edit: Du kan prøve Stinky's MPEG-2 Codec Endret 7. juli 2007 av k-orm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja det finnes DVD-dekoder til WMP jeg vurderte dette selv en gang, men fannt ut at jeg ikke synes det var verdt pengene når VLC er så mye greiere og til og med gratis å bruke. http://www.wmplugins.com/ItemDetail.aspx?ItemID=600 Wiken.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Betale for dvdavspilling i WMP? Den codecen jeg linket til ovenfor er freeware og skal virke med WMP. (Har ikke prøv selv). Det kan være greit å bruke én mediaspiller til alle formater i stedet for mange forskjellige. Grievdus bruker VLC og WMP11. Det som er greit med det er at VLC kan spille av ikke færdignedlastede video filer, samtidig som den kan spille av Quicktime og Real media filer som Media player ikke kan (uten codec-er). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja det er en MPEG 2 codec, men det som WMP sliter med er vel kopibeskyttelsen hvis jeg ikke tar helt feil. Derfor er ikke dette nok. Wiken... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 jeg har nr 11. men hører bare lyden når jeg setter i dvden. Er automatisk oppdatering påslått? (i wmp11. Feilmelding med spørsmål om nedlasting). Eller har du gjord dette manuelt ? Edit: Du kan prøve Stinky's MPEG-2 Codec 9026432[/snapback] automatisk oppdatering er på ja. putter i en vanlig Dvd film, da komemr bare lyden som regel, funker noen ganger. Ja det finnes DVD-dekoder til WMP jeg vurderte dette selv en gang, men fannt ut at jeg ikke synes det var verdt pengene når VLC er så mye greiere og til og med gratis å bruke. http://www.wmplugins.com/ItemDetail.aspx?ItemID=600 Wiken.. 9026488[/snapback] Da prøver jeg heller linken som "k-orm" ga meg, som er gratis Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Stinky's MPEG-2 Codec funker ikke. Litt teit at ikke windows mediaplayer greier å spille av enkelte dvder jeg har . Får bare bruke VLC da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå