tomsi42 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Denne kameraten møtte jeg i Mombasa (Kenya) i fjor. Pga. JPEG så er bananen utbrent. Vil tro at hadde jeg tatt bildet i RAW, så kunne vi reddet den. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Får håpe det, selv om det ikke betyr så veldig mye her. Fint apebilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Ja, jeg er veldig glad i det bildet. Det var veldig moro å mate disse apekattene som svinset rundt hotellet. I og med at man sier mye rart på et forum, synes jeg det er en passende avatar Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja, jeg er veldig glad i det bildet. Det var veldig moro å mate disse apekattene som svinset rundt hotellet. I og med at man sier mye rart på et forum, synes jeg det er en passende avatar Tom 9026152[/snapback] Det er nok aper på ethvert forum Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Raw redder deg ikke fra alt Bildet var ok, men har du Croppet veldig mye? det bærer preg av litt uskarphet, samt at det gule på banen er svært overeksponert. Men stå på, blir bedre neste gang! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Raw redder deg ikke fra alt Bildet var ok, men har du Croppet veldig mye? det bærer preg av litt uskarphet, samt at det gule på banen er svært overeksponert. Men stå på, blir bedre neste gang! 9026727[/snapback] Raw redder deg ikke fra alt - det er riktig; men dette er faktisk et eksempel hvor RAW ville hjulpet. Jeg er enig i at det er croppet vel mye, men hadde egentlig ikke noe valg pga. veldig rotete bakgrunn. bl.a. annet piggtråd. Om uskarpheten kommer av utstyret eller fotografen skal være usagt. Men jeg har byttet objektiv til en Tamron 17-50mm f/".8 - det er et hint Takk for nye innspill. Tom Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det var ikke så uskarpt, bare jeg som så for lite på bildet i går. Fin apekatt foresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå