Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant at Vista trenger mer minne(RAM) enn andre operativsystem. Det har de helt rett i. Men da er det minnet ditt som vil sette en stopper for Adobe CS2. Anbefalt minne i Vista Home Premium er 2GB :)

CPU: Kan stjele litt mens du sitter i CS2, men med en god prossesor på rundt 3ghz +/- skal det gå bra.

GPU: Bare Aero(Theme og grafikk) stjeler noe, men det skal ikke ha så mye å si.

Endret av cadesius
Lenke til kommentar

Adobe vil ikke offisielt si at CS 2 støtter Vista. Og det er noen ustabilitere som er oppdaget med noen av programmene. De vil heller ikke lansere noe patch som gjør at de støtter Vista.

Adobe sier at CS 3 pakken er den eneste som offisielt støtter Vista.

Det er jo ikke å si at det ikke funker, men at du kjører på egen risiko. Det er de kalde fakta!

AKIRA

Lenke til kommentar
Det beste er å satse på XP i noen måneder til, synes jeg da :)

9026549[/snapback]

Du har da hardware nok ;)

Men jeg er enig, det er bare å vente med Vista - tre-fire måneder etter servicepack 1 bør være tidspunktet man vurderer saken.

Foreløpig er det alt for mange programmer og drivere som ikke er oppdatert.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Det selges ikke pc'er med XP ny lengre. Desverre vil vel kanskje jeg si. Jeg hadde Vista Home Premium ferdig installert på min nye bærbare (Ja det var god nok hardware til å takle det.) men jeg trivdes ikke med det så jeg endte opp med å installere en XP versjon jeg hadde liggende på den i stedenfor. Men smaken er som baken.

EDIT:. Jeg merket ikke noe til at Photoshop var noe tregere på Vista.

Wiken..:)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Var det jeg mente Mr. Olsen. :)

Mener at MS har en ny politikk som går ut på at kunder som er påtvunget Vista oem, kan få nedgradere gratis.

9039769[/snapback]

Stemmer, de skulle visst lage en lettere online nedgradering etterhvert, men midlertidig må man ringe til MS for å få nedgradere.

Wiken..

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Er dette den nye måten å si at det nye opprativsytemet ikke virker, uten å innrømme feil.

Når jeg husker etter har ingen av overgangene MS har hatt tidligere gått smertefritt.(3,11-WIN95og WIN98-2000/XP)

Så jeg personlig ville brukt til XP en stund til.

Flere som husker det evige maset etter DLL-filer på WIN95(Helvete kor gammel jeg er blit)

Og den største forskjellen mellom WIN98 og XP var at XP brukte nesten all HD og RAM til seg selv.

PS. Egentlig bryr det meg ikke for jeg er en X-pcbruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...