Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har hørt at den mixen ikke er helt god. Programmet funker vel ikke 100% med Vista. Noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har ikke hatt noen spesielle problemer den tiden jeg har hatt Vista. Kan jo alltids hende at andre har hatt problemer. Kanskje i forhold til hva PC-en er kapp abel til? Jeg har i alle fall ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Funker helt fett her. Har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 har hørt at hastigheten blir senket... de sa det på el-butikken. Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvilken el-butikk da? Jobber på Expert selv. Har aldri hørt en eneste klage om hastigheten til Adobe CS2 i Vista. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) har hørt at hastigheten blir senket... de sa det på el-butikken. 9026456[/snapback] Blir ikke alt tregere når du installere Vista? Den trenger jo "all" CPU, minne og grafikken selv... Tom Endret 7. juli 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Snakket med en på Siba... At den ble tregere enn på XP Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Det er sant at Vista trenger mer minne(RAM) enn andre operativsystem. Det har de helt rett i. Men da er det minnet ditt som vil sette en stopper for Adobe CS2. Anbefalt minne i Vista Home Premium er 2GB CPU: Kan stjele litt mens du sitter i CS2, men med en god prossesor på rundt 3ghz +/- skal det gå bra. GPU: Bare Aero(Theme og grafikk) stjeler noe, men det skal ikke ha så mye å si. Endret 7. juli 2007 av cadesius Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Adobe vil ikke offisielt si at CS 2 støtter Vista. Og det er noen ustabilitere som er oppdaget med noen av programmene. De vil heller ikke lansere noe patch som gjør at de støtter Vista. Adobe sier at CS 3 pakken er den eneste som offisielt støtter Vista. Det er jo ikke å si at det ikke funker, men at du kjører på egen risiko. Det er de kalde fakta! AKIRA Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Ja det skal jeg ha når jeg kjøper pc med vista. Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det beste er å satse på XP i noen måneder til, synes jeg da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Det beste er å satse på XP i noen måneder til, synes jeg da 9026549[/snapback] Du har da hardware nok Men jeg er enig, det er bare å vente med Vista - tre-fire måneder etter servicepack 1 bør være tidspunktet man vurderer saken. Foreløpig er det alt for mange programmer og drivere som ikke er oppdatert. Tom Endret 7. juli 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 jamen jeg må ha ny pc siden den gamle er sarvet, og de som er aktuelle er med Vista.... Og jeg får ikke tak i CS3.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Det selges ikke pc'er med XP ny lengre. Desverre vil vel kanskje jeg si. Jeg hadde Vista Home Premium ferdig installert på min nye bærbare (Ja det var god nok hardware til å takle det.) men jeg trivdes ikke med det så jeg endte opp med å installere en XP versjon jeg hadde liggende på den i stedenfor. Men smaken er som baken. EDIT:. Jeg merket ikke noe til at Photoshop var noe tregere på Vista. Wiken.. Endret 9. juli 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
kak Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det selges ikke pc'er med XP ny lengre. Desverre vil vel kanskje jeg si. 9039401[/snapback] Hos Dell.no får du fortsatt kjøpt PC'er med XP! (Man kan velge om man vil ha XP eller Vista) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det selges ikke pc'er med XP ny lengre. 9039401[/snapback] Jo... Siba blant annet... (Men husk det er kun 2006 modellene som selges med xp Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Mener at MS har en ny politikk som går ut på at kunder som er påtvunget Vista oem, kan få nedgradere gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Var det jeg mente Mr. Olsen. Mener at MS har en ny politikk som går ut på at kunder som er påtvunget Vista oem, kan få nedgradere gratis. 9039769[/snapback] Stemmer, de skulle visst lage en lettere online nedgradering etterhvert, men midlertidig må man ringe til MS for å få nedgradere. Wiken.. Endret 9. juli 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Ser ut som om det ordner seg da Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er dette den nye måten å si at det nye opprativsytemet ikke virker, uten å innrømme feil. Når jeg husker etter har ingen av overgangene MS har hatt tidligere gått smertefritt.(3,11-WIN95og WIN98-2000/XP) Så jeg personlig ville brukt til XP en stund til. Flere som husker det evige maset etter DLL-filer på WIN95(Helvete kor gammel jeg er blit) Og den største forskjellen mellom WIN98 og XP var at XP brukte nesten all HD og RAM til seg selv. PS. Egentlig bryr det meg ikke for jeg er en X-pcbruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå