aleks tho Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Fittefaen. Makes sense? Ne, sier det alt for mye for det. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Faen ( ge ) Satan ( normalt etter din, men om jeg blir skremt kommer det bare satan. ) Helvete Fitta ( Di ) Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) før d mæste: "Dæven han steike i hælvetta!" eller bare: fan, satan, dæven, hælvetta, Fetta, Fettlaus, Endret 28. juli 2007 av Smulefly Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 bruker de fleste: faen, helvette, satan, jævla dritt osv Men liker ikke typen banneord som: inni hampen, søren ol. Som etter min mening ikke er banneord, men i følge gamle-penere-damer er de visst ganske så grov oO forstå det de som kan... bann, bann med stil...eller bare la vær ps: skrev de mest standariserte ordene her...mine andre gloser holder jeg for meg selv, å de rundt meg Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Vel, jeg banner ikke så utrolig mye at det gjør noe, men når jeg først gjør det er det som regel ikke så veldig sterk kost som: Dust Tosk Idiot Tulling Naut Hvis jeg er i litt ekstra fyr og flamme så slenger jeg kanskje på et: Jævla Forbannede Helvetes Faens Det skjer selvfølgelig at jeg tyr til mer orginale og annerledes ramser med banneord, men det er som regel mer uttenkt og unaturlig. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Jævla løk eller løk til folk... Ellers SAAATAAAN!! Endret 28. juli 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Etter at jeg så Madagaskar igjen har jeg begynt å si "Svartisen!" Ellers er jo gnælsoppen et fint (mildt) banneord. Eller "svartbrente soppstuing". Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hællvete! Satan Faaaen jævla.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Å Jævær'n (Hvis jeg blir skremt) Satan Ka farsken! Men faaaeenn da! Det var da noe inni helvete og da! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 "Fy faen i hælvette." "Ååå, hælvette ass" "Faaeeen a" "Faen ass" Ellers blir vel bare rett og slett jævla, faen og helvette brukt mest. Kuuk blir også brukt en del. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Etter dagens biologitime har jeg to nye banneord: Spettmeis! Flaggspett! Funker hvis du legger skikkelig trykk på spett. Da kan jeg bytte ut smætti og spættrøv. 1 Lenke til kommentar
thrml Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Faen Fitte ( er det et banneord? ) Helvete Satan De jeg bruker mest.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Bruker som oftest på god stavanger dialekt si "Fitta me løg" (Fitte med løk). Ellers er det stortsett Faen i helvete, og andre støgge ord på rim. Som foreksempel helvets kugfittesatanihelvetefaen. Alt avhengig av hvor sint jeg er. Men "Fitta me løg" er ganske mye brukt for min del. Edit: Hermer avogtil etter Lena fra Uti Vår Hage. "Fy fader i hælvete ass". Endret 10. september 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Fan i hælvete, jævla kuken i ræva! Gjerne den setningen, men også alle de ordene hver for seg. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 "Fy fadern" brukes en del, men prøver å holde meg til mer pene uttrykk om det ikke er behov for en kraftsalve. "Svartside granskauen" kan brukes på mye. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Pokker. Søren. Faderullandei. Favoritter iallefall. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Faen helvette jævla kuksuger hore fitte kuk knøll idiot Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kølle, "fækk", åh fy og fysj Lenke til kommentar
someOen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er jeg den eneste som ikke bruker ord sterkere enn søren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå