Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvilket banneord bruker du mest? Og hvilkne kan du ikke fordra? Liker ikke "søren klype". Bruker mest "fy feite" og satan. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Helvete. Satan. Jævla. Eneste jeg bruker, tror jeg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Helvete. Satan. Jævla. Faan. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Faen, helvete, svarte og frick. Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er kanskje ikkje heelt favoritten, men det passer alltid med hore*. (*Tilfeldig ord) Horedritt er ikke sjeldent hørt fra min munn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ikkje akkurat eit banneord, men eg bruker det ofte i negative samanhengar: skjettne "Skjettne onge!" "Ka e d me denna skjettne driten" etc (nordlending) Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Bruker ofte å si fuck og fuck dæ. Er jo fra Tromsø så seff er jo ord som helvete, faen , fitte og lignende ofte å høres fra min munn:p Eller så kan jeg kombinere ord: Faen steike i helvete di jævla fitte, Fuck dæ!! Bruker som regel ikke å være ondt ment. Jeg og kompisene mine kaller hverandre for ting hele tiden^^ Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Satan er vel ikke et banneord? FOr meg er det fitte, faen og haelvete. (med ae er) Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sier nesten bare faen når jeg banner. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Tøvkuk. Forandrer seg over tid i guess=) Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Gammle Erik! Endret 8. juli 2007 av stalker 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Bruker mye kombinasjonen satan i helvete. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Fack er min favoritt. Fitte liker jeg minst. Endret 8. juli 2007 av Redline Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 liker alle bannord jeg. prøver å bruke dem alle så mye jeg kan favoritten men er fuck og alle dens venner Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Satan er vel ikke et banneord? FOr meg er det fitte, faen og haelvete. (med ae er) 9029190[/snapback] Satan bruker jeg som et banneord, i hvert fall. Dessuten er vel heller ikke "fitte" et banneord(?). Edit: Må prøve å unngå skrivefeil i Språkspalten. Endret 8. juli 2007 av Koffert Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 jo fitte er banneord, du roper det ut i sinne når ting ikke går som det skall. bruker fitte bare når jeg virklig slår meg. man kan gjøre alle ord om til banne ord. selv bruker jeg hore også man bruker det på samme måte som man villle brukt faen, så neste gang du sier faen bytt det ut med hore. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 så neste gang du sier faen bytt det ut med hore. 9030662[/snapback] Næh, høres rimelig barnslig ut, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå