Gjest Gjest_Line_* Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei jeg har en venninne som er i et langvarig forhold. De har i de siste året bodd på hver sin kant av landet og har hatt samboerplaner fra påsken 07 av (altså at de flytter sammen i August). Men hun, venninnen min da, har aldri elsket han bare vært veldig gla i han. Han har uttrykket flere ganger sin kjærlighet til henne. No har det seg sån at hun har begynt å snakke om hvor mye han har forandret seg det siste året, og snakket om en fyr hun har møtt på nettet (Han bor mest sansynligvis i utlandet, trur frankrike) Hun venninna mi er dårlig på å si ting rett ut, når hun sier noe om sitt dypeste privatliv. Jeg har fått følelsen av at hun ikke lengre er forelsket i kjæresten men i denne nettvennen....Men er dette vanlig "flytte inn angst" eller hva.... Lurer fordi jeg trur hun søker mitt råd..... på sin måte Hun og typen har vært sammen 2 år. Men som sakt hun har kunn vært gla i ham... Noen som..... Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Å være sammen med en person i to år, og kun være glad i han, syns jeg er råttent gjort. Jeg syns det er han som burde dumpe henne, og heller finne en som elsker han, så kan han flytte sammen med henne. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 No var det vel ikke din mening om forholdet til venninna og typen de spurte etter Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vel, hun spurte om hva hun kunne gi venninna som råd. Svaret mitt sier indirekte at venninna burde gjøre det slutt siden hun behandler han sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå