schester Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 er det noen som kan linke meg til en sider jeg kan laste ned eller høre in flames - step of silence... Lenke til kommentar
Joney Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Linke til sider der det kan lastes ned ulovlig media aka piracy er imot rettningslinjene. Men jeg kan gi deg en link der du kan kjøpe nedlastninger: CDon Vet ikke om den sangen er der tho. Endret 7. juli 2007 av Joney Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sangen Steps of Silence finnes ikke. Regner med at du sikter til The Jester Race. (Tekst: And we go... Our steps so silent.) Lenke til kommentar
schester Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 nei sangen step of silence fins. helt ny... fant den på en side...med alle albumm ++ step of silence Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Tråden stenges. 1. Spørsmålet strider mot retningslinjenes punkt om piratkopiering. Trådstarter bes lese retningslinjene og ta disse til følge. 2. Tråden er feilpostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg