Gå til innhold

Ønsker bildekritikk: Kysset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor så tett beskjæring? Du har jo kuttet helt opp mot haken til bruden, og det er ikke særlig bra. Du burde i alle fall få med skuldrene hennes. Forstår heller ikke poenget med det voldsomme breddeformatet her. Det er jo helt tomt. Ikke det at jeg er redd for tomme områder, men resten er ikke kunstnerisk nok til at tomheten har et poeng her, synes jeg.

Du har nok tjangs til å rette det opp, fordi det kan da umulig være tatt i dette formatet.

Lenke til kommentar

Bildet er i et helt annet format ja. Grunnen til at det er beskjært så høyt oppe var at brudgommen (meg) hadde allerede klart å miste blomsten på brystet...

Holder på å leke meg med bilder som er tatt. Grunnen til at det er så bredt er jeg har 1680 pixler på skjermen min..

Lenke til kommentar

Holder på å leke meg med bilder som er tatt. Grunnen til at det er så bredt er jeg har 1680 pixler på skjermen min..

9025905[/snapback]

:hmm:

9026010[/snapback]

Hehe.. Veldig dårlig skrevet..

Lagde det til å ha som bakgrunn på skjermen min... E' du med ?

Lenke til kommentar

9025905[/snapback]

:hmm:

9026010[/snapback]

Hehe.. Veldig dårlig skrevet..

Lagde det til å ha som bakgrunn på skjermen min... E' du med ?

9026158[/snapback]

Som nygift, har du tid til PC da ? :hmm:

Tom

Lenke til kommentar

Maa nok si meg enig med PMnormal her. Formatet fungerer ikke, ser ikke helt for meg hvordan dette kan benyttes som takke-kort o.l. Kanskje er Tomsi42 inne paa noe?

Oyeblikket som er fanget er fint, men du kan jo beskjare det litt paa sidene og?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Helt greit bilde, men jeg synes at alle burde ha som en regel at et bilde som ikke er panorama og der det ikke er meningen at man skal studere detaljer lager men ikke bredere enn max 1024 pixler.

Wiken..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...